הותר לפרסום: דניאל קידר הוא החשוד ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי

קידר, תושב ראשל"צ בן 64, חובב אופנועים ונשק, חשוד שירה למוות ביזם הנדל"ן בחודש שעבר מחוץ לבית כנסת ברחובות. לטענתו הוא קנה מפרי שתי דירות אך אין לו כל קשר לאירוע

דניאל קידר החשוד ברצח אלדד פרי
דניאל קידר החשוד ברצח אלדד פרי | צילום: פייסבוק

הותר לפרסום: החשוד ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי שנעצר בשבוע שעבר הוא דניאל קידר, בן 64 מראשון לציון. קידר, לו אין עבר פלילי, נעצר יחד עם שבעה אנשים נוספים שעוכבו לחקירה בחשד למעורבות ברצח. כעת חוקרי היחידה המרכזית של מחוז המרכז הצליחו להגיע לפריצת דרך שמחזקת את הראיות נגד קידר.

בתחילת השבוע האריך בית המשפט את מעצרו של קידר, ובדיון אמר השופט כי ישנן "ראיות בעוצמה גבוהה שקושרות את החשוד לזמן ומקום הרצח". לטענת קידר, הוא קנה מפרי שתי דירות, אך אין לו כל קשר לאירוע. "לא רצחתי אותו ולא חשבתי לרצוח אותו", הוא אמר בדיון.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

זמן הכרעה: צוות המומחים ימליץ אם לאשר חיסון קורונה לילדים

בקשת טראמפ נדחתה: המסמכים מהמהומות בקפיטול ייחשפו

החקירה נגד רשתות המזון: חשד כי תיאמו מחירים ופגעו בצרכנים

דניאל קידר החשוד ברצח אלדד פרי
דניאל קידר החשוד ברצח אלדד פרי | צילום: פייסבוק

כזכור, פרי נרצח בחודש שעבר בשעת בוקר מוקדמת, לאחר שיצא מתפילת שחרית בבית כנסת ברחובות. גורמי רפואה הוזעקו לרחוב מרדכי בשיסט בעיר לאחר שהתקבל דיווח על ירי, ולאחר נסיונות החייאה מותו נקבע במקום.

קבוצת אלדד פרי הוקמה בשנת 2013 כחברת החזקות, העומדת בראש קבוצת חברות העוסקת בעיקר בארגון קבוצות רכישה בענף הנדל"ן. בשנת 2020 הוגשה בקשה להקפאת הליכים וכן בקשה לפשיטת רגל ומונו נאמנים לחברה. הנאמנים חשפו אז כי חובות החברה וחובות פרי נאמדו ביותר מ-300 מיליון שקלים. בנוסף, רוכשי הדירות יתקשו לקבל פיצוי על השקעתם - גם לאחר מותו של פרי.