הבלשים התחזו לשליחי פרחים: חשד להונאת ענק של משקיעים בחו"ל

המשטרה עצרה חמישה חשודים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, תושבי הכפרים מג'ד אל-כרום, מע'אר ונחף שבצפון הארץ, בחשד להקמת מערכת פיקטיבית והונאת אלפי משקיעים ממדינות ערביות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים

זמן צפייה: 01:07

יחידת הסייבר ב"להב 433", היחידה הארצית למלחמה בפשיעה החמורה הארצית והבינלאומית של משטרת ישראל, עצרה אמש (שלישי) חמישה חשודים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, תושבי הכפרים מג'ד אל-כרום, מע'אר ונחף שבצפון הארץ, בחשד שהקימו מערכת פיקטיבית להונאת אלפי משקיעים ממדינות ערביות שונות, ובחשד למעורבות ארגון פשיעה בחברת ההשקעות. זאת, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

לפי החשד, החשודים הציגו בפני אלפי משקיעים ערביים מחו"ל מצג שווא של מערכת לניהול השקעות. בשעה שהמשקיעים ביקשו למשוך את הכסף שהשקיעו, או לחלופין, ביקשו למשוך את הרווחים בגינם, גילו כי מדובר במערכת השקעות פיקטיבית וכי כספם אבד.

מעצר, אזיקים
מעצר החשודים | צילום: דוברות המשטרה

בכדי לתפוס את המחשבים בטרם החשודים יעלימו את הריאיות, אחד מבלשי המשטרה התחזרה לשליח פרחים, ובהגיעו למשרד בכרמיאל - בלשים נוספים שהסתתרו הצליחו לתפוס המחשבים פתוחים. החשודים שהיו במשרד מאחורי דלת מאובטחת ראו בעינית את אחד הבלשים שמחזיק עציץ פרחים והתירו לו להיכנס. בסיום החקירה ובהתאם לממצאיה, יובאו החשודים בפני בית המשפט בראשון לציון.