אישה נפגעה קשה בשריפה בי-ם; הגרוש נהרג כשנמלט עם מכוניתה

הדליקה פרצה בדירה בבניין מגורים ברחוב המרגלית שבעיר. מהמקום פונתה אישה כבת 30 כשהיא סובלת מכוויות בכל חלקי גופה ומצבה מודר קשה. לפי החשד, הדירה הוצתה על-ידי בן זוגה לשעבר שנמלט ונהרג בתאונת דרכים עצמית

זמן צפייה: 01:41

חשד לניסיון רצח: אישה כבת 30 נפגעה קשה הבוקר (רביעי) בשריפה בדירה בבניין מגורים ברחוב המרגלית בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים הדסה עין כרם כשהיא סובלת מכוויות בכל חלקי גופה. לפי החשד, דירתה הוצתה על-ידי חשוד שככל הנראה נמלט. זמן קצר לאחר מכן דווח על רכב שהיה בבעלות אותה אישה שפגע בקיר סמוך לקבר רחל בתאונת דרכים עצמית. הנהג, ככל הנראה בן זוגה לשעבר - גבר כבן 40 - נהרג.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר: "אל יחידת הטראומה פונתה אישה בשנות ה-30 לחייה שסובלת מכויות משמעותיות בפלג גופה העליון. בשלב זה היא מונשמת ומורדמת, מצבה קשה".

חובש בכיר במד"א משה חמד וחובשת רפואת חירום במד"א ציפי צייגרמן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את האישה בכניסה לדירה כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מכוויות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל מתן חמצן ונוזלים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהיא במצב קשה".

זירת התאונה
זירת התאונה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

פראמדיק מד"א יושי עמית וחובש רפואת חירום במד"א חיים ישראלי, שהגיעו לזירת תאונת הדרכים, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הנהג כשהוא לכוד מחוסר הכרה בתוך הרכב. מיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה תוך כדי פעולות חילוץ מורכבות של לוחמי האש. המשכנו את הטיפול הרפואי גם לאחר החילוץ אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו". כוחות משטרה נמצאים בשתי הזירות והחלה חקירה.

לנה, שכנתה של האישה, אמרה לחדשות 13 כי האישה לא התלוננה על בן זוגה לשעבר "אף פעם". להבנתה, "הוא שפך עליה דלק. בעלי היה בבית. היא ניסתה לקרוא לעזרה והיא רצה אלינו".