חשד: ראה ערבי יושב עם יהודיה, תקף במוט ברזל - ונמלט מהארץ

האירוע התרחש בתחילת חודש אפריל בשכונת שייח ג'ראח בירושלים, והקורבן אושפז בבית חולים למשך שבוע כשהוא מורדם ומונשם. החשוד בניסיון הרצח, נפתלי האעמר, נמלט מישראל, ועם נחיתתו בנתב"ג הוא נעצר ומעצרו הוארך בארבעה ימים

הצעיר הערבי שהותקף במוט ברזל ממניע גזעני

נפתלי האעמר, תושב ירושלים החשוד בתקיפה אלימה חמורה נעצר היום (שישי) בנמל התעופה בן גוריון, בחשד שלפני כחודשיים תקף יחד עם חשוד נוסף במוט ברזל צעיר ערבי ממניע גזעני, לאחר שראה אותו יושב עם צעירה יהודיה באזור שייח' ג'ראח בבירה. לאחר מכן החשוד נמלט מהארץ, והיום כאמור הוא נעצר עם נחיתתו בישראל ומעצרו הוארך בארבעה ימים.

"עברתי בשיח ג'ראח, ופגשתי ידידה דתייה בלי לתאם מראש" מספר ז' לחדשות 13. ‏"הייתה שבת, אין לי דרך לתאם איתה ודיברתי בטלפון בערבית עם אשתי. כששמע אותי מדבר בטלפון עם אשתי, תקף אותי עם מוט. אני לא זוכר הרבה, הזכרון גם נפגע, אבל כל מה שאני זוכר הוא קילל אותי 'ערבי בן שרמוטה, יוצא עם יהודיות'. עברתי ניתוח חמש שעות, התאוששתי פיזית אבל יש לי צלקת ענקית ופגיעה נפשית שאני לא מתאושש".

האירוע התרחש בתחילת חודש אפריל השנה, והקורבן אושפז אז בבית החולים שערי צדק בירושלים למשך שבוע כשהוא מורדם ומונשם. החשד נגד התוקף הוא ניסיון רצח, ובחקירתו עד כה הוא שמר על זכות השתיקה.