נקבע מותו של בן ה-15 שנדקר בראשל"צ, החשוד שנעצר שוחרר

לאחר שנלחמו על חייו במשך הלילה, בבית החולים אסף הרופא נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הנער. החשוד שנעצר בחשד למעורבות שוחרר לאחר שהתברר כי הוא היה מעורב באירוע מהצד של הקורבן, ובמשטרה ממשיכים לנסות לאתר חשוד בדקירה

זמן צפייה: 00:34

בבית החולים אסף הרופא נקבע היום (שישי) מותו של הנער בן ה-15 מראשון לציון שנדקר אתמול בקטטה ברחוב רש"י בעיר. הוא פונה לבית החולים במצב אנוש כשמצבו לא יציב, עם מפציעה חודרת בגופו. זמן קצר לאחר מכן נעצר תושב העיר בשנות ה-20 לחייו בחשד למעורבות, אך הוא שוחרר הבוקר לאחר שהתברר כי היה מעורב באירוע מצידו של הקורבן, ולא מצידו של הדוקר.

מוקדם יותר הבוקר יצאה הודעה שגויה לפיה הנער נפטר, אך בית החולים עדכן כי הוא עדיין נמצא בטיפול ובמצב אנוש. כאמור, כמה שעות לאחר מכן נקבע מותו המצער. אמש הודיעה המשטרה כי "בהתאם לנסיבות האירוע וחומרתו, לרבות גיל הקורבן ופציעתו הקשה, הנחה מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, כי החקירה תנוהל ביחידה המרכזית של מחוז מרכז".

הפראמדיקים איל רוט ושיר שאנאנס שטיפלו בנער בזירה סיפרו לאחר האירוע: "הנער שכב על בסמוך לכניסה לבניין מגורים כשהוא סובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים לבית חולים כשמצבו קשה ולא יציב".