"נטל סכין מטבח - ודקר במצח": אישום נגד צעיר בגין רצח סבו

רפאל יונה בן ה-21 הואשם בהתעללות בבע"ח וברצח סבו מרדכי בן נון, לאחר שדקר אותו למוות כי ניסה למנוע ממנו להרוג חתולה על מנת לאכול אותה. "בחקירותיו הודה בביצוע העבירות ותיאר את ההנאה"

גבר אזוק (אילוסטרציה)
גבר אזוק (אילוסטרציה) | צילום: Shutterstock

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד רפאל יונה, בן 21 מראש העין, שמואשם ברצח סבו וכן בריבוי עבירות של התעללות בבעלי חיים.

על פי כתב האישום, בחודש שעבר החליט יונה להרוג חתולה על מנת לאכול את בשרה, ובשל כך ניסה להטביע אחת בצידנית. סבו, מרדכי בן נון, הבחין במעכשיו ומנע ממנו לעשות כן. בתגובה, החל הנאשם לשבור חפצים בבית ולא נענה לבקשתם של סבו וסבתו, שקראו לו להפסיק.

מרדכי ואשתו יצאו מהבית בשביל להזעיק את המשטרה, ואז, כאשר הבחין בהם יונה, "גמלה בליבו ההחלטה להמית את סבו באמצעות סכין", לשון כתב האישום. משכך, "הנאשם נטל סכין ממטבח ביתו, רץ לעברו של המנוח, דקר אותו במצחו בחוזקה - וגרם למותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"השליטה בגן אווירה של טרור": אישום נגד הגננת המתעללת מר"ג

אדלשטיין: גם בתרחיש הכי אופטימי – לא נקבל הרבה חיסונים השנה

בשל פגיעה בחזירי בר: תנועת הרכבות בין חיפה לת"א צומצמה

הזירה ברחוב הרכבת בראש העין שבה נכד דקר את סבו | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

יונה מואשם, כאמור, גם בריבוי עבירות של התעללות בבעלי חיים. לפי כתב האישום, בכמה הזדמנויות נוספות במהלך השנה האחרונה, יונה "התעלל בחתולים ברחוב, כאשר פעם אחת ניסה לשסף את גרונה של חתולה, בהזדמנות אחרת דקר חתולה בסכין בגבה ובפעמים שונות התעלל בהן באמצעו אבנים ומגרפה".

עורך הדין עדי ארד, אשר הגיש את כתב האישום מטעם הפרקליטות, מסר: "מסוכנותו הגבוהה של הנאשם מקבלת משנה תוקף בשל העובדה כי בחקירותיו הוא הודה בביצוע העבירות, תוך שהוא מתאר את ההנאה שהוא הפיק מביצוען ומצפייה בתיעוד שלהן".