אחרי ששוחרר מהכלא: מאמן נאשם בעבירות מין בקטינה

עמית חכים, מאמן אמנויות לחימה בן 49, נאשם שביצע מעשים מגונים בקטינה שאותה אימן. לפי האישום, "תיאם חכים אימון פרטי עם קטינה המתאמנת למועד בו המועדון ריק מאנשים. עם כניסתם - התפשט ונותר בתחתוניו ובשלב מסוים החל לבצע בה מעשים מגונים למרות התנגדותה"

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד עמית חכים, תושב העיר בן 49, בגין ביצוע עבירות מין בקטינה המתאמנת אצלו.

מכתב האישום, שהגישה עו"ד רותם יוחנני-הר ציון, עולה כי חכים עבד כמנהל ומאמן אמנויות לחימה במועדון ספורט שבבעלות אשתו. "במסגרת עבודתו במועדון", נאמר, "תיאם חכים אימון פרטי עם קטינה המתאמנת במקום למועד בו המועדון ריק מאנשים. עם כניסתם למועדון התפשט חכים ונותר בתחתוניו, אז החל להדגים תרגילים שונים על הקטינה ובשלב מסוים החל לבצע בה מעשים מגונים למרות התנגדותה".

לפי האישום, "זמן מה לאחר האירוע ניגשו הקטינה ואביה לתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה, הדבר נודע לחכים, והוא החל להתקשר לאביה של הקטינה וביקש ממנו שוב ושוב לעצור את הגשת התלונה במשטרה, כדי שלא ייהרסו חייו וחיי ילדיו, ומסר כי בתמורה לכך הוא 'מוכן לעשות כל דבר בעולם'. חכים אף מסר לאביה של הקטינה שאם לא יעצור את הגשת התלונה, הוא יתלה את עצמו".

.בית המשפט המחוזי בבאר שבע
בית המשפט המחוזי בבאר שבע | צילום: נתי שוחט, פלאש 90

יצוין כי חכים הורשע ב-2015 בעבירות מין ואף ריצה עונש מאסר. "על אף האמור", לשון האישום, "במהלך 2020 הוא החל לעבוד במועדון שבו מתאמנים בין השאר גם קטינים וקטינות - זאת בניגוד להוראות החוק האוסרות על העסקתו במקום זה. לחכים יוחסו עבירות של מעשה מגונה, הדחה בחקירה ואיסור העסקה ועיסוק. במקביל הוגשה נגדו בקשת מעצר עד תום ההליכים".