יואל בן ה-18 נדקר למוות במסיבת יום הולדת; מעצר החשוד הוארך

מעצרו של בן ה-15 החשוד ברצח של בן ה-18 במהלך קטטה מנוף הגליל הוארך ביום נוסף. עורך דינו מסר: "מדובר בקטין ללא עבר פלילי, הוא מכחיש את החשדות". ראש עיריית נוף הגליל סיפר כי יואל ומשפחתו עלו רק לפני חצי שנה מהודו: "התאקלם בצורה נהדרת, אהוב מאוד בקרב חבריו"

זמן צפייה: 01:27

מעצרו של בן ה-15 החשוד ברצח של יואל להנגהל, בן ה-18 שנדקר למוות במסיבת יום הולדת אמש, הוארך היום (שישי) ביום נוסף. עו"ד ירון שומרון שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד ברצח מסר: "מדובר בקטין ללא עבר פלילי. הוא משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים ומכחיש את החשדות. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם". במקביל, המשטרה הודיעה כי שבעה חשודים בגילאים 15-13 נעצרו בחשד למעורבות ברצח.

כאמור, משטרת ישראל הודיעה בשעות הצהריים כי יואל מנוף הגליל שלמד בישיבה ממעלות-תרשיחא, ונדקר במהלך הלילה בקטטה שפרצה במסיבת יום הולדת בקריית שמונה בלילה - מת מפצעיו בבית החולים זיו שבצפת. מהמשטרה נמסר: "מחקירה ראשונית עולה כי הקורבן השתתף במסיבת יום הולדת סמוך לכיכר ההסתדרות בקריית שמונה שבמהלכה נדקר לאחר שפרצה קטטה במקום".

ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט, אמר: "אתמול בבוקר יואל להנגהל, תלמיד ישיבה בן 18 מנוף הגליל, עולה חדש שרק לפני חצי שנה הגיע לארץ, בנה סוכה בביתו שברחוב ציפורן. הוא היה שמח וסיפר על תוכניותיו להתגייס לשירות קרבי בצה"ל. איש לא תיאר לעצמו שסוכת החג תהפוך לסוכת אבלות".

"בערב, למרבה האסון הכבד, יואל יצא עם חבר למסיבה בקריית שמונה ובמהלך תקרית אלימה שנסיבותיה נחקרות על-ידי המשטרה, נפצע באורח קשה והבוקר נפטר", הוסיף פלוט, "אבידה גדולה וכל כך מיותרת. חיים שלמים שנגדעו בגלל מעשה אלימות שבעיניי הוא מעשה טרור לכל דבר ועניין. ליבי עם ההורים גידיאן ובת שבע, עם כל המשפחה וקהילת בני המנשה היקרה. מי ייתן ולא תדעו עוד צער".

שלמה, נציג קהילת בני המנשה, שהכיר את יואל וליווה אותו מאז שעלה ארצה, סיפר: "הייתי המדריך שלו במרכז הקליטה בנוף הגליל כשעלה ארצה לפני כחצי שנה. הוא לומד בישיבה חרדית ומצטיין בלימודים שם. התאקלם בצורה נהדרת, היה אהוב מאוד בקרב חבריו". לדבריו, יואל היה האח הבכור במשפחה והוא הותיר אחריו שלושה אחים ושלוש אחיות. "הוא מעולם לא הסתבך ולא רב עם איש. בסך הכול יצא למסיבה עם חבר ופשוט נפגע בצורה שלא תיאמן. זו בשורה קשה לכולנו".