בתו של של יורי שנרצח במעבר החצייה: "המשפחה במצב נורא קשה"

לאחר שהוארך מעצרו של החשוד ברצח של יורי וולקוב בחולון, דריה, בתו של יורי, סיפרה על ההתמודדות של משפחתה עם האירוע הנורא, קמפיין מימון ההמונים שפתחו - ועל הרגע בו קיבלה את הבשורה המזעזעת: "חברה של אימא אמרה לי 'רצחו את אבא', במילים האלו"

זמן צפייה: 05:35

לאחר שהבוקר הותר לפרסום שמו של עדי מזרחי, החשוד ברצח של יורי וולקוב בחולון, דריה וולקוב, בתו של יורי, סיפרה הערב (שישי) בריאיון לתוכנית "אלמוג בשישי" על ההתמודדות של משפחתה עם הרצח המזעזע של אביה: "כרגע המשפחה נמצאת במצב נורא קשה. אימא שלי ראתה את כל המתרחש, אבא שלי ממש נפל לידיים שלה. אחותי הקטנה עדיין מעכלת את האמת הנוראית".

דריה התייחסה גם לקמפיין מימון ההמונים שפתחה משפחתה והסבירה: "המשפחה לא במצב כלכלי טוב - אבא שלי החזיק את הבית, ולקחו לנו את עמוד התווך של הבית".

כשנשאלה על הדיון ועל הארכת מעצרו של עדי מזרחי החשוד ברצח, סיפרה דריה כי משפחתה כלל לא ידעה שיש דיון: "כל העדכונים שקיבלתי הם מכתבים ששלחו לי ושאלו אותי מה אני חושבת בנושא. בהתחלה התגובה שלי הייתה מאוד שלילית בגלל שהוא נחשד בעבירה של המתה בקלות דעת - ולא הייתי מוכנה שזה מה שהוא יקבל".

יורי וולקוב בן ה-52 שנרצח בחולון
יורי וולקוב בן ה-52 שנרצח בחולון

דריה סיפרה גם על הרגעים בהם קיבלה את הבשורה הנוראית: "הייתי באמצע משמרת בעבודה, קיבלתי הודעה שאני צריכה דחוף להתקשר לאימא שלי. התקשרתי וענתה לי חברה שלה שאמרה 'רצחו את אבא', במילים האלו. יצאתי מהעבודה, הודעתי לכולם שלא אגיע תקופה".

"אימא סיפרה שהם חצו את הכביש באור ירוק בזמן שלרכבים היה אור אדום, רוכב האופנוע חתך אותם במהירות מופרזת", סיפרה בתו של יורי על הערב בו אביה נרצח. "הם לקחו צעד אחורה ואימא שלי החליטה שצריך לצלם את זה כדי להעביר לגורמים משטרתיים והיא גם צעקה לעברו 'אתה נורמלי? מה אתה עושה? מה אם היה פה ילד?' הוא התעלם".

"אחרי שהיא שלפה את הטלפון והתחילה לצלם אותו הוא החליט להסתובב חזרה וצעק על אימא שלי שתמחק את התמונות. אימא שלי הסכימה למחוק את התמונות, רק שיעזוב אותה", סיפרה דריה. "הוא המשיך להטריד את אימא שלי ואבא שלי שכבר התקדם חזר לעברם כדי להפריד כוחות. הוא ניסה להרחיק אותו וגונן על אימא. בין רגע, הוא דקר אותו באזור הלב. הפגיעה הייתה נקודתית בלב, הוא אמר לאימא שלי שהוא לא מרגיש טוב, היא חשבה שמדובר בשבץ מהלחץ".

יורי וולקוב בן ה-52 שנרצח בחולון, לצד זירת האירוע
יורי וולקוב שנרצח בחולון, לצד זירת האירוע | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כאמור מוקדם יותר היום הותר לפרסום שמו של עדי מזרחי, החשוד ברצח, ומעצרו הוארך בשישה ימים, זאת בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בתל אביב. תחילה ייחסה לו המשטרה עבירה המתה בקלות דעת, אך לאחר מכן עדכנה כי הוא חשוד ברצח.

עו"ד אבישג כהן, המייצגת את החשוד, אמרה: "צריך לאפשר למשטרה לחקור יש שאלות רבות שעולות, הדברים ממש לא סוגרים כפי שהיה ניסיון להציג אותם. והדבר הכי חשוב הוא שהמשטרה ממהרת לצאת לתקשורת עם פרסומים, עם אמירות שהן שגויות, שיכול שיתבררו בסוף שאין בהן דבר, יכול להיות שכן אבל זה שלב מוקדם מדי".

זירת הדקירה ברחוב אילת פינת וולפסון בחולון
זירת הדקירה בחולון | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כזכור, האירוע התרחש ביום רביעי השבוע במעבר חצייה בצומת הרחובות יוספטל ואילת בחולון. צוותי מד"א פינו את וולקוב, תושב בת ים בן 52, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים וולפסון שבעיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. החשוד נעצר אתמול, ואמש פורסם במהדורה המרכזית כי בידי המשטרה עוד ארבעה חשודים ושלושה קטנועים - שלפי החשד היו קשורים לאירוע.

לפי המשטרה, צוות בילוש הגיע לבית ברחוב יוטבתה בחולון ולאחר היערכות במקום במשך מספר שעות, זיהו שני חשודים עוזבים את הבית עם קטנועים. צוות בילוש עצר אותם. במקביל, צוות אחר נכנס אל הבית לביצוע מעצר. תוך כדי מעצר החשוד במעורבות ברצח, הגיח כלב מגזע מסוכן לעבר הבלשים, נשך שניים מהם ופצע אותם באורח קל ובינוני.

הבלשים ביצעו ירי לעבר הכלב, פצעו אותו וניטרלו אותו. כתוצאה מהירי נשרטה ברגלה בת זוגו של החשוד, שנמצאת בחודש השישי להריונה. שני הבלשים פונו לטיפול רפואי בבית החולים.