פרשת צילום המקלחות בחברת ההייטק: התיק עבר לפרקליטות

לאחר החשיפה בחדשות 13: המשטרה סיימה את חקירת הבכיר בחברת "פאלו אלטו נטוורקס" שהתקין מצלמה נסתרת וצילם את עובדי ועובדות החברה במקלחות. כעת התיק עובר לפרקליטות - וההערכה היא כי יוגש נגדו כתב אישום בהקדם

זמן צפייה: 00:47

לאחר החשיפה בחדשות 13: המשטרה סיימה היום (שישי) לחקור את פרשת הבכיר בחברת "פאלו אלטו נטוורקס", אחת מחברות ההייטק הגדולות בישראל, אשר על פי החשד התקין מצלמות במקלחות של משרדי החברה וצילם את עובדי ועובדות החברה. כעת התיק עבר לפרקליטות, וההערכה במשטרה היא כי יוגש נגדו כתב אישום בהקדם - כאשר השאלה שנותרה פתוחה היא באילו סעיפים הוא יואשם.

אמש במהדורה המרכזית נחשף כי הבכיר התקין את המצלמה באמצעות מטען דמה, אותו השאיר על פי החשד במקלחות אליהן נכנסים מדי יום עשרות עובדים ועובדות. מי שגילו את המצלמות היו אנשי הביטחון של החברה, ובעקבות כך הם הגישו תלונה במשטרה. בחקירה שערכו במשטרה העובד הודה בחשדות ונשלח למעצר בית.

פאלו אלטו נטוורקס
פאלו אלטו נטוורקס | צילום: מתוך אתר החברה

מהחברה נמסר בתגובה: "בטיחות וביטחון העובדים שלנו עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו. המשטרה עצרה את עובד החברה בחשד לביצוע עבירות פגיעה בפרטיות. פעלנו בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה ונמשיך לפעול כך לאורך כל החקירה. מאחר ומדובר בחקירה פעילה, איננו יכולים לחלוק פרטים נוספים. החברה נוקטת בכל צעד אפשרי כדי לספק תמיכה לעובדים שלנו בשעה קשה זו".