בפעם הרביעית בחודשיים האחרונים: ירי לעבר ביתו בראשל"צ של בעל רשת מסעדות

לאחר שמספר חשודים נעצרו, אך שוחררו, שוב ירו אלמונים לעבר ביתו של איש עסקים. נגרם נזק למבנה. במשטרה שוקלים להעביר את החקירה למרחב או למחוז, ובינתיים תושבי שכונת היוקרה זועמים. "עד שלא יקרה פה אסון לא יתעוררו"

זמן צפייה: 00:05

בפעם הרביעית בחודשיים האחרונים: אלמונים ירו הלילה (שלישי) לעבר ביתו בראשון לציון של איש עסקים. בינתיים, המשטרה חסרת אונים, לאחר שבעבר עצרה של מספר חשודים, ביניהם אחד מהשותפים בעסק, ואולם המעצר היה ללא תכלית וכעבור זמן קצר כולם שוחררו. "זאת הפקרות", אמר אחד מתושבי שכונת היוקרה בעיר, שבה בוצע הירי. "זה מפחיד, עד שלא יקרה פה אסון לא יתעוררו".

איש העסקים מחזיק ברשת מסעדות, נמצא בסכסוך משפטי, ובחודשים האחרונים נורו לעבר ביתו יריות ונזרקו רימונים. בכל המקרים נגרם רק נזק לבית הפרטי ולא היו נפגעים בנפש. עד כה טופל התיק בתחנה המקומית בראשון לציון, אך לנוכח הלחץ מצד התושבים ובכירי העירייה על כך שהתחנה לא מצליחה להשתלט על קרב היריות - ייתכן והחקירה תועבר למרחב או למחוז.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה מנהלת חקירה מואצת, במסגרתה עצרה וחקרה מספר חשודים, לצד איסוף ממצאים פורנזים ואחרים לשם בחינת הרקע ונסיבות הסכסוך, במטרה להגיע לחקר האמת. נוסיף ונחקור עד למיצוי הדין עם המעורבים, למען שלום הציבור וביטחונו".