נעצר בעליה של רשת מסעדות בחשד שאיים וירה על בית שותפו

שלושה תושבי המרכז בשנות ה-30 לחייהם חשודים בעבירות סחיטה ואיומים של תושב ראשון-לציון, במסגרתם השתמשו באמצעי לחימה שונים כמו רימון שהושלך לעבר ביתו ואף ירי בלב שכונת מגורים בעיר

זמן צפייה: 00:05

המשטרה עצרה הערב (שלישי) שלושה חשודים, ביניהם בעליה של רשת מסעדות בארץ, במעורבות באירועי ירי, השלכת מטען ורימון בלב שכונת מגורים בראשון-לציון. על פי החשד, בעלי רשת המסעדות ניסה לאיים על שותפו העסקי.

חוקרי המשטרה בימ"ר מרכז ניהלו במהלך השבועיים האחרונים חקירה סמויה, במסגרתה נעצרו שני תושבי ראשל"צ ותושב חולון, בחשד למעורבות בעבירות סחיטה ואיומים של תושב ראשון-לציון, תוך שימוש באמצעי לחימה שונים וסיכון הציבור, לרבות השלכת מטען צינור, רימון הלם וירי לעבר ביתו של הקורבן.

החקירה החלה לפני כשבועיים עם קבלת דיווח בדבר השלכת רימון לעבר ביתו של תושב ראשון-לציון ככל הנראה על רקע סכסוך עסקי, כאשר בהמשך השבוע נורה צרור יריות לעבר ביתו של איש עסקים בשכונת נחלת יהודה בראשון לציון וכן הושלך מטען צינור לעבר בית משפחתו במרכז הארץ. המשטרה תביא את החשודים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום.

עו"ד טלי גוטליב, המייצגת את השותף שנעצר: "מדובר במעצר חסר בסיס. בין מרשי לשותפו ניטש סכסוך אישי. מרשי פעל באמצעות עורך דינו להביא את השותפות לפירוק בהסכמה, תוך הצעות נדיבות לפירוק הוגן, ואף הציע לעזוב בעצמו את השותפות העיסקית. השותף מסוכסך עם גורמים אחרים ולמרשי אין כל קשר לפגיעה בו. בחיפוש שנערך זה עתה בביתו לא נמצא דבר ואף לא בחיפוש בסלולרי שלו".

עו״ד טלי גוטליב
עו״ד טלי גוטליב