ניסיון חיסול בג'לג'וליה: צעיר נורה בביתו ונפצע באורח קשה

רעולי פנים נכנסו לביתו של הצעיר, המזוהה עם ארגון הפשע של עודה קוטייר, וירו בו מספר פעמים. הוא נפצע קשה ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא. בחיפושים שנערכו לאחר מכן מצאה המשטרה רכב בוער ובו שני רובי קלצ'ניקוב ואקדח

Whatsapp Image 2023 07 07 At 1

צעיר כבן 20 נפצע הלילה (שישי) באורח קשה לאחר שרעולי פנים רעולי פנים נכנסו לביתו בג'לג'וליה שבשרון, וירו בו מספר פעמים. הצעיר, המזוהה עם אנשיו של ראש ארגון הפשע עודה קוטייר, פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא במצב קשה ושם נמשך הטיפול בו.

כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום, ובחיפוש שנערך לאחר מכן אותר רכב שהוצת ובתוכו שני כלי נשק מסוג קלצ'ניקוב ואקדח אחד. שוטרי תחנת כפר קאסם פתחו בחקירת המקרה. במשטרה מעריכים כי מדובר בניסיון חיסול במסגרת סכסוכים בין ארגוני פשיעה באזור המשולש.

Untitled Design 7
וליד סובחי נאטור, תושב קלנסווה, וזירת הרצח

אתמול נרצח וליד סובחי נאטור, תושב קלנסווה בן 55, כאשר נורה כשהיה ברכבו בעיר שבשרון. צוות מד"א שהוזעק לזירה הגדיר תחילה את מצבו אנוש, אך בתום פעולות החייאה נאלץ לקבוע את מותו. שוטרי תחנת טייבה פתחו בחקירת האירוע.

בתחילת השבוע נרצח עבד אלקאדר עבד אלג'ואד בן ה-30 שנורה למוות בשכונת שנלר בנצרת. הרקע לפי החשד הוא סכסוך בין עבריינים. כ-115 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 108 אזרחים. בתקופה המקבילה בשנה שעברה,, מספר הנרצחים בחברה העברית עמד על 49.