"ניצל את תמימותן": צעיר מחולון מואשם בעבירות מין בקטינות

מחלקת הסייבר בפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שי קוטיקוב בן ה-19, בגין שורה של עבירות שביצע לכאורה במספר רב של ילדות בנות 12-8 באמצעות רשתות חברתיות שונות. לפי כתב האישום, הוא ניהל עמן שיחות מיניות כשבחלק מהמקרים הציג עצמו כקטין, ומסר להן הנחיות כיצד לבצע בעצמן מעשים מגונים ולשלוח לו תיעוד

Anonymous,male,on,a,laptop,at,night.,concept,of,internet
פדופיל, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה הבוקר (שני) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד שי קוטיקוב, בן 19 מחולון, בגין שורה של עבירות מין שביצע לכאורה במספר רב של קטינות באמצעות רשתות חברתיות שונות.

מכתב האישום, שהגישה עו"ד אדר לר, עולה כי במהלך תקופה של כשנה וחצי פנה קוטיקוב לעשר קטינות בגילאי 12-8 לערך באמצעות רשתות חברתיות שונות, בהן "וואטסאפ", "אינסטגרם", "טיקטוק" ו"סנאפצ'אט". קוטיקוב ניהל עם הקטינות שיחות מיניות ובעלות אופי מיני, כשבחלק מהמקרים הציג עצמו כקטין, ולארבע מהן שלח תמונות של איבר מינו.

עוד במהלך השיח עם הקטינות, קוטיקוב מסר להן הנחיות כיצד לבצע בעצמן מעשים מגונים ומעשי אינוס, וביקש מהן לתעד את המעשים ולשלוח לו את התיעוד. כתוצאה מכך, שתי קטינות צילמו את עצמן בעירום כשהן מבצעות בגופן מעשים מגונים ושלחו לו את התמונות והסרטונים.

בחלק מההתכתבויות הקטינות שלחו את התיעודים באופן שמאפשר צפייה פעם אחת בלבד, אך קוטיקוב הערים עליהן והקליט מסך בעת שצפה בתמונות והסרטונים וכך שמר את התכנים בטלפון הנייד שלו באופן שמאפשר לו לצפות בהם שוב ושוב ללא ידיעתן וללא הסכמתן של הקטינות.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהגישה ציינה עו"ד לר את פעולותיו המניפולטיביות של קוטיקוב בכך שבחלק מהמקרים הציג עצמו כקטין, וניצל באופן בוטה את תמימות הקטינות. עוד ציינה כי "מעשיו של קוטיקוב, היקפם, נסיבותיהם ומשך הזמן בו ביצע את המעשים, תוך שהוא מצליח להסתירם, מלמדים על המסוכנות המינית הגבוהה הנשקפת ממנו".