פחות משבוע לאחר שהוסגר: תלונה נוספת נגד שי אביטל

המתלוננת הגיעה למשרדי היחידה המרכזית בתל אביב כדי להתלונן נגד סוכן הדוגמניות החשוד בעבירות מין, שם סיפרה כי הוא ביצע בה מעשים מגונים במסיבה לפני שנים, בעת שהייתה קטינה

שי אביטל בבית משפט השלום בתל אביב
שי אביטל בבית משפט השלום בתל אביב | צילום: קוקו, פלאש 90

פרשת שי אביטל: מתלוננת נוספת הגישה הלילה (בין ראשון לשני) תלונה במשטרה נגד סוכן הדוגמניות לשעבר שי אביטל. כך נודע הבוקר לחדשות 13. בתוך כך, המתלוננת הגיעה למשרדי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב כדי להתלונן נגד אביטל, שם סיפרה כי הוא ביצע בה מעשים מגונים במסיבה לפני שנים, בעת שהייתה קטינה. זאת לדבריה, תוך שהוא נוגע בה ומנשק אותה.

כאמור, לאחר שהוסגר ארצה בשבוע שעבר, נכנס אביטל לאולם בית משפט השלום שבתל אביב, לדיון ראשון בהארכת מעצרו על אדמת ישראל. במהלך הדיון בבית המשפט, התברר שטקטיקת ה"השהיה" שלו ושל סנגוריו ששי גז ושרון נהרי, השתלמה. בתוך כך, נציג המשטרה הודה בביהמ"ש כי הפרשה מתמקדת בשני סעיפים בלבד של שני מעשים מגונים, וזאת מבין 26 נשים שהתלוננו נגדו. "מכל האירועים הקשים שדיברו עליהם כל התקשורת מבוקר עד ערב, נשארנו עם שני אירועים של מעשים מגונים וגם עליהם אנחנו נתגבר, אני מבטיח לכם", אמר אז ששי גז.

שי אביטל על המטוס בדרכו לישראל
שי אביטל על המטוס בדרכו לישראל. יום שני שעבר

קודם לכן, התייצב אביטל בחדר החקירות וענה לשאלותיהם של החוקרים. "אחת הנשים טוענת שפגעת בה בשירותים במועדון שבו ביליתם", טען בפניו החוקר. "אני מכיר אותה. הייתה בינינו התנהלות שבה הבנתי שהיא רוצה אותי והיא הלכה איתי לשירותים", השיב לו אביטל. לאחר שהחוקר טען בפנין כי לדבריה של המתלוננת - הדבר לא היה בהסכמה, אביטל טען כי "הכל היה בהסכמה, וכמעט לא היה שם כלום. רק התגפפנו".

בהמשך החקירה, אביטל נשאל גם על המתלוננת השנייה, שטוענת כי פגע בה מינית בעת שהשניים רכבו על סוסים, כשהוא מנצל את הכרתה המעורפלת. "לא היה ולא נברא", הדגיש אביטל בפני חוקריו. לא זו בלבד, אביטל הכחיש את טענותיה של המתלוננת לפיהן הוא נתן לה כדור שערפל את הכרתה. "היא חזרה הביתה ולא נראתה מטושטשת. לא נתתי לה שום כדור. בכלל לא ניסיתי לגעת, ולא שמתי לה יד על המפשעה", אמר.

"אז למה לא חזרת (לארץ - א"ס) והעדפת להישאר בחו"ל?", שאל אחד מהחוקרים, ואביטל השיב לו כי לא ברח, אלא יצא עוד לפני שהחלה החקירה נגדו. "כשהודיעו לי רציתי לחזור, אבל אתם (המשטרה - א"ס) סירבתם לבקשות שלי. קניתי כל פעם כרטיס טיסה, אבל ראיתי את מה שהולך במשטרה, והבנתי שעושים לי משפט שדה", טען אביטל בחקירותיו.