"ביקש תמונות עירום ברשת": צעיר נאשם בעבירות מין בעשרות נערים

יקיר בן דוד, תושב ירושלים בן 27, מואשם כי התחזה באינסטגרם לאמרגן מסיבות ולנערות, ניהל שיחות בעלות תוכן מיני עם קטינים ואף פגש כמה מהם ופגע בהם מינית. "ביקש שישלחו לו תמונות עירום"

זמן צפייה: 02:08

הפרקליטות הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד יקיר בן דוד, תושב ירושלים בן 27, בגין ביצוע עבירות מין בעשרות קטינים בני 17-11 בחמש השנים האחרונות, דרך ווטסאפ ואינסטגרם, כאשר חלק מהתקיפות בוצעו באופן פיזי כשנפגש עם הנערים.

"בן דוד פנה ל- 29 קטינים באמצעות אתרי אינטרנט ויישומונים שונים והציג את עצמו, בין היתר, כמארגן מסיבות המפרסם את עבודתו באינסטגרם", נכתב בכתב האישום. "הוא ניהל איתם שיח בעל תוכן מיני, במטרה לבצע בהם עבירות מין".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שר המודיעין: נתנגד לעסקת מטוסי F-35 בין ארה"ב לקטאר

400 רשתות קראו למרד: "מסחר לא מידבק, נערכים לפתיחה עוד שבוע"

זוהר: "כחול לבן כבר לא שותפה קואליציונית – אלא סכנה למדינה"

אזיקים. אילוסטרציה
אזיקים. אילוסטרציה | צילום: רויטרס

"הנאשם פנה לקטינים נוספים תוך שהוא מציג את עצמו בזהות בדויה, לעיתים כנערה ולעיתים כנער גאה בן 15", נכתב. "במהלך ההתכתבויות הללו, ביקש כי ישלחו לו תמונות עירום, והם נענו לבקשות, ובמקרה אחד אף גרם לכך כי קטין יבצע בעצמו מעשה סדום, יצלם את המעשים וישלח לו אותם".

עוד עולה מכתב האישום, כאמור, כי בן דוד נפגש בפועל עם תשעה קטינים, וביצע בהם מעשי סדום, מעשים מגונים ועבירות מין נוספות. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.