בני 21 נאשמים בעבירות מין בשתי נשים באילת: "התעוררו לסיוט"

כתב אישום הוגש נגד ירין גלי ורותם מילוא (21), בגין פריצה לחדר מלון בעיר הדרומית וביצוע עבירות מין בשתי נשים. "הנפגעות מצאו את עצמן במציאות מסויטת במלון שאמור להיות נעול ומוגן"

אילת
אילת | צילום: shutterstock

ירין גלי, תושב יד רמב"ם, ורותם מילוא מכרמי יוסף שבמועצה האזורית גזר - שניהם בני 21 - נאשמים שפרצו לחדר מלון באילת וביצעו מעשים מגונים בשתי נשים שישנו בו באותה עת. בכתב האישום שהוגש נגד השניים היום (חמישי) יוחסו להם מעשים מגונים, קבלת דבר במרמה והתפרצות.

במקביל לבקשת המעצר עד תום הליכים, ציינה עו"ד יוחנני הר ציון, המייצגת את המתלוננות, כי "המשיבים הצליחו להיכנס בעורמה לאחר הפעלת שקרים על גורמי המלון ללא כל הזמנה מראש, לחדר מלון נעול בו ישנו באותה העת שתי נפגעות העבירה וביצעו בהן עבירות מין בצוותא בעודן ישנות. תוך כדי ביצוע עבירות המין, התעוררו נפגעות העבירה ומצאו את עצמן במציאות מסויטת במלון שאמור להיות נעול ומוגן".

תחנת המשטרה באילת
תחנת המשטרה באילת | צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

הפרשה התרחשה בתחילת החודש, אז הגיעו שתי המתלוננות לאילת. באותה העת שהו גם הנאשמים בעיר הדרומית. אחת מהן, שהכירה את הנאשם גלי עוד קודם לכן, יצרה איתו קשר וציינה באיזה מלון היא וחברתה מתאכסנות. בנוסף, היא אמרה לו כי הן צפויות לבלות במסיבה - שם, כך נטען, שתתה אחת מהן משקאות אלכוהוליים עד כדי שכרות. בשל העובדה שחשה ברע - ביקשו לשוב למלון. אחד מחבריהן ליווה אותן.

לאחר שאותו חבר עזב את המקום, הגיעו שני הנאשמים למלון. גלי פנה לפקיד הקבלה וביקש ממנו לשכפל עבורו כרטיס כניסה לחדרן של המתלוננות, תוך שהוא מציין כי היא בת זוגו שממתינה לו בחדרה. תחילה סירב פקיד הקבלה לבקשה, אך בתום דין ודברים השתכנע.

בסביבות 07:00 באותו יום נכנסו הנאשמים לחדרן של המתלוננות. לפי האישום, גלי נשכב על המיטה הזוגית כשהוא גוהר מעל אחת מהן כשהיא ישנה וכאמור נתונה תחת השפעת אלכוהול, וביצע בה מעשים מגונים. במקביל, נשכב הנאשם מילוא מאחורי המתלוננת השנייה - שגם היא ישנה באותה העת - וביצע בה מעשים מגונים גם כן. כשהתעוררה בבהלה והבחינה במתרחש - החלה לצעוק: "משטרה, אונסים אותנו, הצילו, לכו מפה, עופו מפה". בתגובה לכך צעק הנאשם גלי: "מה יש לך??" - והשניים נמלטו מהמקום.