חטף וביצע מעשה מגונה: תושב שועפאט מואשם בעבירות מין בבת 10

כתב אישום הוגש נגד מוסטפא טוויל בן ה-32, שהסיע ברכבו אח ואחות שביקשו להגיע למעבר קלנדיה ובמהלך הנסיעה ביצע מעשים מיניים בקטינה. במכשיר הטלפון שלו נמצאו חומרים פדופיליים, והוא מואשם בחטיפה, מעשה מגונה בנסיבות אינוס והחזקת פרסום תועבה עם דמות קטין

זמן צפייה: 04:40

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מוסטפא טוויל, בן 32 משועפאט, הנאשם שחטף קטינה כבת 10 וביצע בה עבירות מין. כמו כן, טוויל נאשם שהחזיק בטלפון הנייד שלו חומרים פדופיליים. טוויל נעצר לפני קצת יותר משבועיים, והמשטרה קוראת קוראת לכל מי שנפל קורבן למעשיו - להגיש תלונה.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד מיכל בלומנטל עולה כי בחודש שעבר, טוויל הסיע ברכבו שני קטינים, אח ואחות - בן 14 ובת 10, שביקשו להגיע משכונה בצפון ירושלים למעבר קלנדיה על מנת לשוב לביתם. במהלך הנסיעה ביצע הנאשם בקטינה מעשה מיני, והיא בתגובה למעשיו, דחפה את ידו ואמרה לו להתרחק ממנה.

מחסום קלנדיה (תמונת ארכיון)
מחסום קלנדיה (תמונת ארכיון) | צילום: פלאש 90

אחיה של הקטינה יצא מהרכב וניסה לסייע לאחותו לצאת גם כשהנאשם אחז אותה ונמלט מהמקום. כעבור זמן מה, עצר הנאשם את הרכב וניסה לבצע בקטינה מעשים מיניים, תוך שהקטינה מתנגדת לכך. בשלב מסוים, בזמן שהנאשם החל לפשוט את בגדיו, הצליחה הקטינה לפתוח את דלת הרכב ולברוח.

כתב האישום מייחס לטוויל ביצוע עבירות של חטיפה, מעשה מגונה בנסיבות אינוס, ניסיון למעשה מגונה בנסיבות אינוס והחזקת פרסום תועבה עם דמות קטין (חומרים פדופיליים - א"ג). הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.