"בבקשה אל תגידי כלום": מעסה מואשם במעשים מגונים במטופלת

כתב אישום הוגש נגד יהודה סיני בן ה-65 מתל אביב, לאחר שבמסגרת עבודתו במרכז "בית דרך חיים" אמר למתלוננת שהגיעה כדי לקבל עיסוי רקמות שעליה להתפשט, ונגע באיבריה המוצנעים. כשהיא דרשה לסיים את העיסוי, הנאשם ביקש ממנה שלא לספר על האירוע

עיסוי

כתב אישום הוגש לאחרונה נגד יהודה סיני, מעסה בן 65 מתל אביב, בגין מעשים מגונים במטופלת, כך נמסר היום (שני) מהפרקליטות. לפי כתב האישום, סיני ביקש מהמתלוננת להתפשט ונגע באיבריה המוצנעים, וכתב האישום מייחס לו ריבוי עבירות של מעשים מגונים

מכתב האישום עולה כי סיני עבד כמעסה במרכז "בית דרך חיים" שבנמל תל אביב, וכשהגיעה מטופלת לצורך קבלת טיפול "עיסוי רקמות עמוק" הוא ביקש ממנה לפשוט את בגדיה, והיא נותרה בתחתוניה ונשכבה על מיטת הטיפולים כשגופה מכוסה בשמיכה. בשלב זה אמר הנאשם למטופלת כי היא יותר תהנה מהעיסוי אם תוריד את תחתוניה, והיא הקשיבה להמלצתו כאשר השמיכה מכסה את גופה.

במהלך העיסוי הסיט סיני את השמיכה מרגליה ומישבנה של המתלוננת, וליטף אותו בשתי ידיו. בתגובה ביקשה המתלוננת שימקד את העיסוי באזור הכתפיים, וכך סיני עשה - אך לאחר זמן מה נגע בישבנה בשנית בניגוד לבקשתה. עוד עלה מכתב האישום כי בהמשך הטיפול סיני הסיט את השמיכה מרגלה השמאלית של המתלוננת, חשף את ישבנה ואת מפשעתה, עיסה את הירך הפנימית לכיוון מפשעתה, ונגע באיבר מינה, וזאת לפי האישומים "לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני"

פרקליטות מחוז תל אביב
פרקליטות מחוז תל אביב | צילום: גדעון מרקוביץ', פלאש 90

בשלב זה דרשה המתלוננת מסיני לסיים מיד את העיסוי ולצאת מהחדר על מנת שתוכל להתלבש. הנאשם פנה אליה ואמר לה: "בבקשה אל תגידי כלום", ולבסוף יצא מהחדר. המתלוננת התלבשה ויצאה מחדר הטיפולים כשהיא נסערת - ובהמשך הגישה נגדו תלונה במשטרה.