האונס הקבוצתי בבת 13 בנתניה: פורסמו שמותיהם של 3 נאשמים

עומר עמאש, אברהים גורבאן וחסאן גורבאן, תושבי ואדי ערה, נאשמים בביצוע עבירות מין חמורות בבת 13 במלון נטוש. עוד ארבעה חשודים נעצרו. בעדותה תיארה הילדה את הפגישה עם החשוד המרכזי, בן 24. אמה התכתבה עמו, קבעה פגישה - והביאה למעצרו

המבנה הנטוש בנתניה
המבנה הנטוש בנתניה, בו ע"פ החשד בוצע האונס בבת ה-13 | צילום: שגיא שלפר

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (חמישי) כתבי אישום נגד עומר עמאש, אברהים גורבאן וחסאן גורבאן בגין ביצוע עבירות מין חמורות בקטינה בת 13 מאזור השרון בתקופה האחרונה. בנוסף, הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

מכתבי האישום שהגישה עו"ד אופיר פחימה עולה כי בין היתר, ביצעו השלושה אונס בקטינה מתחת לגיל 16 ומעשה סדום של קטינה מתחת לגיל 16 וזאת ביהעדר הסכמתה ו/או תוך ניצול מצב המונע ממנה התנגדות.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-0204232106' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד מעצר החשוד המרכזי ' poster='' kid='1_o37llz4k' duration='']

המבנה הנטוש שבו בוצע על-פי החשד האונס
המבנה הנטוש שבו בוצע על-פי החשד האונס | צילום: שגיא שלפר

הפרשה נחשפה בתחילת החודש, אז נעצרו שבעה חשודים, בהם תושב ג'סר א-זרקא כבן 50. החשוד המרכזי, שעומת בחקירתו עם שאר החשודים, לא הכחיש את הקשר בינו לבין הקטינה - אבל טען שלא התקיימו יחסי מין בהסכמה או לא בהסכמה.

כמו כן, לחדשות 13 נודע כי אמה של הקטינה התכתבה עם החשוד, קבעה איתו פגישה - וכך הביאה למעצרו. בנוסף, המשטרה מצאה עקבות DNA בחדר במלון הנטוש שבו אירע על פי-החשד האונס, אך עדיין לא ברור למי הם שייכות.

תחילה, לדברי הקטינה, הוא שוחחה עמה ברשתות החברתיות. "ואז קבענו להיפגש והלכנו למבנה נטוש כדי לשתות", היא מספרת. לאחר מכן, לדבריה, הוא סיפק לה קנאביס: "בשלב הזה הייתי מעורפלת". אז, לפי החשד, הוא אנס אותה עם עוד חמישה מחבריו. החקירה, שהוגדרה במשטרה "מורכבת ורגישה", נפתחה על-ידי חוקרי תחנת נתניה, "עם קבלת הדיווח בדבר קטינה מתחת לגיל 14 שאולצה לקיים יחסי מין עם מספר גברים לאחר שצרכה אלכוהול וסמים שסופקו לה על-ידי החשוד המרכזי".