פרשת האונס בתיכון: בידי המשטרה 4 תלונות בסך הכול

נגד הנער בן ה-15 מתל אביב הוגשו כבר 4 תלונות והמשטרה צפויה לגבות בקרוב עדות ממתלוננת נוספת. עורך דינו של הנער ממשיך לטעון כי המעשים נעשו בהסכמה

זמן צפייה: 03:39

לאחר שפורסמו עדויות של המתלוננות בפרשת האונס בתיכון, בידי המשטרה כבר ארבע תלונות של נערות - כך פורסם היום (שבת) בחדשות 13. מחר המשטרה צפויה לבקש שוב את הארכת מעצרו של הנער בן ה-15 מתל אביב.

שתיים מהתלונות שבידי המשטרה הן בגין מעשי אונס ושתיים נוספות בגין מעשים מגונים. עורך דינו של הנער ממשיך לטעון שכל המעשים נעשו בהסכמה. בנוסף, בידי המשטרה שם של מתלוננת נוספת שגם ממנה תיגבה עדות בקרוב.

Vbgrcf
הנער החשוד באונס

כזכור, החקירה בנושא נפתחה ביום שלישי האחרון במשטרת צפון תל אביב, בעקבות תלונה של שתי תלמידות, שעל פי החשד נפגעו מינית בידי תלמיד בכיתה י' שלומד איתן בתיכון יוקרתי בעיר. בעקבות התלונה, הנער החשוד נעצר. מהפרטים הידועים עד כה, עולה כי שתי הנערות מכירות את התלמיד מהתיכון שבו הן לומדות, ודיווחו כי האירועים התרחשו בזמנים שונים.

הסיפור עצמו נחשף על ידי העיתונאים גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM. לפי ההערכות, האירוע עלה כאשר אחת התלמידות שמעה על הפגיעה המינית שחוותה התלמידה השנייה. בהמשך לכך, התלונה הועברה לידי המנהל במוסד החינוכי, שמיהר לדווח על כך למשטרה - שפתחה בחקירה.

מדובר בתלמיד שסולק משני בתי ספר בעיר בעקבות בעיות משמעת, ביניהן אלימות, עישון בבית הספר ועוד. הנער אישר בחקירתו השבוע כי נפגש עם הבנות המתלוננות, אך טען כי כל המעשים היו בהסכמה. "הן חברות שלי", העיד הנער בחקירה, "לא עשיתי שום דבר שהוא לא בהסכמה, כשאחת מהן אמרה לי שלא נוח לה הפסקתי".

שתיים מן הנערות שהתלוננו על אונס, פרסמו אתמול פוסטים ברשת החברתית אינסטגרם, בהם סיפרו על מה שחוו, ומחקו אותם אחרי זמן קצר. אחת המתלוננות סיפרה כי הותקפה מספר פעמים לפני כשנה, ולדברי השנייה היא הותקפה לפני שבועיים והיא זו שהובילה את פתיחת החקירה.

"קפאתי. אמרתי לו שאני לא מרגישה טוב ושיפסיק אבל לו זה לא הזיז", כתבה אחת מהן בפוסט, "הייתי שיכורה והוא ניצל את ההזדמנות ועשה את זה. ניסיתי להתרחק ממנו כדי שיבין שאני לא רוצה, אבל בכל פעם שהתרחקתי ממנו הוא חזר".