פרסום ראשון: מנהלת בי"ס הכתה תלמידה במטאטא - ונעצרה

מנהלת בית ספר בתל אביב נחקרה באזהרה במשטרה בחשד שהכתה תלמידה בכיתה א' באמצעות מטאטא - והורחקה מבית הספר. הילדה מסרה עדות בפני חוקרת ילדים, התיק הועבר לעיון הפרקליטות

זמן צפייה: 00:49

פרסום ראשון: מנהלת בית ספר בתל אביב נחקרה באזהרה היום (חמישי) במשטרה בחשד שהכתה תלמידה בכיתה א' באמצעות מטאטא - והורחקה מבית הספר, כך פורסם הערב לראשונה במהדורה המרכזית.

האירוע התרחש במסגרת שעות בית הספר, ועל-פי תלונה של הילדה היא הוצאה מהשיעור על-ידי מורתה, ואז הגיעה המנהלת שלדבריה הכתה אותה עם מקל, וכתוצאה מכך נגרמו לה חבלות.

הילדה מסרה עדות בפני חוקרת ילדים, והיום נחקרה המנהלת בתחנת שרת בחשד לתקיפת סתם של קטין חסר ישע על-ידי אחראי. בסיום החקירה החליטו החוקרים להרחיק את המנהלת מבית הספר לשבוע ימים, והתיק הועבר לעיון הפרקליטות.

עו"ד יהודה פריד
עו"ד יהודה פריד

עו"ד יהודה פריד, סנגורה של החשודה, מסר בתגובה: "מדובר במנהלת אשר מלמדת עשרות שנים במערכת החינוך ואשר ההערכה כלפיה מתלמידים, הורים וצוות גורפת. הרקע לתלונה הוא אירוע קודם בו המנהלת אוימה על ידי הורי הקטינה כי יתלוננו נגדה עוד זמן רב לפני התלונה, איום שעל רקע צנעת הפרט לא אוכל להיכנס לפרטיו, רק אומר שמדובר בהזנחה לכאורה של הקטינה מצד אותם הורים, ואשר שירותי הרווחה מודעים לטיבה. תלונה רשמית כנגד ההורים הוגשה למשטרה היום. לאחר ששמעתי את הלקוחה ולאחר שראיתי שלל ראיות פורנזיות אני אומר בבטחה שהילדה לא הוכתה מעולם. צוות המורים ובכללם המנהלת נהגו כלפיה באיפוק רב. למשטרה יגיעו בימים הקרובים ראיות חדשות אשר ישפכו אור על האמת".