בחשד להונאה: מנכ"ל חברת דלקים נעצר, נבדק קשר עם ארגון פשע

בתום חקירה סמויה, שוטרי היחידה לפשיעה כלכלית בלהב 433 עצרו את המנכ"ל ואנשים נוספים, החשודים בהלבנת הון וניהול מערך של הפצה וקיזוז חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים. במהלך חיפוש בבתיהם ובמשרדיהם של החשודים נתפס רכוש רב, כולל רכבי יוקרה ועשרות משאיות

זמן צפייה: 00:12

מנכ"ל של חברה גדולה למסחר ושיווק דלק, וחשודים נוספים נעצרו הבוקר (שני) על ידי שוטרי היחידה לפשיעה כלכלית בלהב 433, בחשד שניהלו מערך של הפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליונים. על פי ההאשמות, הם עשו זאת באמצעות חברה באשקלון המספקת דלקים לחברות שונות, ביניהן למשרדי ממשלה שונים. נבדק חשד לקשר בין החברה לארגון פשיעה גדול.

המשטרה פתחה בחקירה בחשד לפעילות פלילית של מנכ"ל החברה, ממנה עלה כי בוצעו לכאורה על ידו העבירות הכלכליות באמצעות החברה, בסכומים של מאות מיליוני שקלים, כמו גם עבירות הלבנת הון.

תיעוד המעצר
תיעוד המעצר | צילום: דוברות המשטרה
Whatsapp Image 2023 07 03 At 1

הבוקר כאמור, החקירה הפכה לגלויה עם מעצרם של המנכ"ל וחשודים נוספים. במהלך חיפושים שנערכו הבוקר בבתיהם ובמשרדיהם של החשודים, נתפס רכוש רב הכולל רכבי יוקרה, עשרות משאיות, נכסי נדל"ן ועוד. החקירה נמשכת.

עורכי הדין ירום הלוי ואיתן פינקלשטיין, המייצגים את המנכ"ל וחשודים אחרים, מסרו: "מדובר במעצר פזיז והרסני, שמאיים ללא הצדקה ליטול חירות ולחסל חברה עם מוניטין מצוין ורב שנים, שמפרנסת מאות משפחות. אנו מקווים שעד שהתמונה תתבהר, החברה עוד תוכל לשרוד ולשוב לאיתנה".