היועמ"שית בוחנת העמדת ח"כ כסיף לדין על תקיפת שוטר

גלי בהרב-מיארה הודיעה כי היא בוחנת את העמדתו לדין של חבר הכנסת מטעם הרשימה המשותפת בגין תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, לאחר שבחודש מאי בשנה שעברה תועד כשהוא תוקף שוטר בדרום הר חברון ומכה אותו בראשו

זמן צפייה: 01:28

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה הודיעה היום (רביעי) כי היא בוחנת אפשרות להעמיד לדין את חבר הכנסת עופר כסיף בגין תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, בכפוף לשימוע, בעקבות אירוע בו תועד חבר הכנסת מטעם הרשימה המשותפת כשהוא תוקף שוטר בדרום הר חברון בחודש מאי בשנה שעברה.

כסיף הגיע עם רכבו כששני שוטרים נעמדו ועצרו את רכבו. אחד השוטרים דפק עם ידיו על מכסה המנוע כשאז יצא כסיף מהרכב והיכה את השוטר בראשו. בשלב זה התפתח עימות בין השניים, שבמהלכו צעק כסיף על השוטר כי יש לו חסינות בשל היותו חבר כנסת.

מחבר הכנסת עופר כסיף נמסר אז בתגובה: "היום הגענו לתמוך בתושבי מסאפר יטא העומדים בפני הריסות בתיהם וגירוש מאדמתם לאור פסיקת בג"צ המתכחשת ושוללת את הדין הבינלאומי". לדבריו, "השוטרים הפרו את חסינותי שוב ושוב במהלך התהלוכה השקטה ומנעו ממני לנוע בחופשיות". כסף טען כי "הגדיל לעשות אחד השוטרים כשאיים ואמר לחברו "אם הוא [כסיף] ימשיך לא רק אעצור אותו אלא ארה בו".