התפתחות בחקירת שוד הכספות בת"א: למשטרה פרופיל של חשוד פוטנציאלי

מהחקירה עולה כי החשוד ביקר בעבר בתוך חדר הכספות שאותו שדד. בנוסף, החוקרים הצליחו להגיע לראיות משמעותיות שקשורות לחשודים, אך עדיין אחת המטרות העיקריות היא למצוא רמז לתכולה שנגנבה

זמן צפייה: 00:28

התפתחות דרמטית בשוד הכספות בתל אביב: המשטרה מחזיקה בפרופיל של חשוד פוטנציאלי - כך פורסם הערב (שישי) בחדשות 13. עוד עולה מהחקירה כי החשוד ביקר בעבר בתוך חדר הכספות. בנוסף, בעזרת אמצעים טכנולוגיים הצליחו החוקרים להגיע לראיות משמעותיות הקשורות לשודדים שהיו בתוך הכספת, ואולם עדיין אחת המטרות העיקריות של החוקרים היא למצוא רמז לתכולה שנגנבה מתוך כ-20 הכספות.

בשבוע שעבר נשדד חדר כספות פרטי במרכז תל אביב כאשר במהלך השוד, כפתו הפורצים את השומר שהיה במקום ופרצו את הכספות. מדובר בחדר כספות פרטי שמאובטח באמצעים טכנולוגיים חדישים ביותר. השודדים פרצו לעשרות תיבות בהן פריטים בשווי מיליוני שקלים - ונמלטו מהמקום. המאבטח השתחרר מהכפיתה והצליח להתקשר למשטרה. חוקרים מצוות חקירה מיוחד במרחב ירקון הגיעו למקום וגבו ממנו עדות.

מהחקירה עולה כי השוד היה מתוכנן, כאשר החשודים עשו "עבודת שטח" לפני שהגיעו. שלושה ימים לפני השוד, הם התקשרו למקום וקבעו תור לשכירת כספת. ביום השוד, הם הציגו לשומר את ההזמנה, הוא אישר את כניסתם, והעביר אותם בדלתות שמובילות לחדר הכספות. לפני הדלת האחרונה, שם היו צריכים השניים טביעת אצבע, שלף אחד השודדים אקדח וביקש מהשומר לפתוח אותה. מיד לאחר מכן כפתו את השומר והשאירו אותו בחדר צדדי.