חולון: אלמונים שדדו מיליוני שקלים מהחברה שבראשה עומד משה כחלון

שודדים שהתחפשו לשליחי וולט תקפו שליח שהגיע להעביר כסף מזומן מסניף של "יונט קרדיט", החברה שבראשה עומד שר האוצר לשעבר. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע. מהחברה נמסר: "חלק מהיקף הסכום מבוטח"

יונט קרדיט

עסק להמרת כספים בחולון נשדד אתמול (שני), כאשר על פי החשד שני אלמונים ריססו בגז פלפל את אחד העובדים בעסק, ושדדו תיק שהכיל מיליוני שקלים. מדובר בחברת הפיננסים "יונט קרדיט", שבראשה עומד שר האוצר לשעבר משה כחלון.

האירוע התרחש אתמול בבוקר, כאשר על פי החשד השודדים התחפשו לשליחי וולט, ותקפו שליח של החברה שהגיע להעביר כסף מזומן מהסניף ברחוב הרוקמים בחולון. במשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

נ', בעל עסק שצמוד למקום האירוע, סיפר לחדשות 13: "הם היו שני שליחים של וולט, או שהתחזו לשליחים. הם יצאו מבניין C שזה הבניין של אותה חברה, ועברו לבניין ממול, שם הם תפסו אותו, ואז להבנתי ברחו דרך החניון התת קרקעי. אני עוד בשוק שאירוע כזה קרה כאן במתחם".

מהחברה נמסר: "האירוע נמצא בחקירה של משטרת ישראל. החברה מציינת כי חלק מהיקף הסכום מבוטח והחברה פועלת מול חברת הביטוח למימוש ההחזר בהקדם. כמו כן בוחנת החברה את אפשרות החברה לקזז את הסכום מהגורם האחראי לתפעול העברת הכספים, ובהתאם יתכן שהפגיעה הכספית תהיה נמוכה אם בכלל".