שיסו כלב, איימו ותקפו: 3 חשודים ששדדו קביים וכסף מאדם נכה

החשודים, תושבי מזרח ירושלים, תקפו וגנבו טלפון סלולרי מאדם במרכז העיר ונמלטו. בהמשך הם תקפו אדם נכה, גנבו את הקביים שהיו ברשותו וגם את כספו. הם ברחו תוך שהם תוקפים קורבן נוסף באמצעות הקביים הגנובים, שממנו שדדו קורקינט חשמלי. בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום

הכלב עמו ביצעו החשודים את מעשי השוד
הכלב עמו ביצעו החשודים את מעשי השוד | צילום: דוברות המשטרה

הפרקליטות צפויה להגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד שלושה חשודים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי מזרח ירושלים, בחשד שאלו הסתובבו עם כלב במרכז הבירה ושדדו באלימות תוך איומים ותקיפה מספר עוברי אורח בכמה הזדמנויות שונות. כך התירה היום (רביעי) המשטרה לפרסום.

רצף האירועים התרחש לפני עשרה ימים. תחילה, החשודים תקפו קורבן, גנבו את הפלאפון שלו, כמו גם את מעילו ונמלטו מהמקום. בהמשך, החשודים תקפו אדם נכה, גנבו את הקביים שהיו ברשותו וגם את כספו. הם נמלטו מהמקום תוך שהם תוקפים קורבן נוסף באמצעות הקביים הגנובים, ממנו ממנו גנבו את הקורקינט החשמלי שלו. אחד מהקורבנות נפצע בידו והוא פונה לקבלת טיפול רפואי.

כעבור כמה ימים, החשודים נעצרו על ידי המשטרה ועוכבו לחקירה. בעת מעצרם, החשודים ניסו לשסות את הכלב שלהם על מנת להרתיע את השוטרים להשלים את פעולת המעצר. לכשנעצרו, בית המשפט החליט על הארכת מעצרם מעת לעת, וכאמור, בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום. במקביל, הפלאפון והמעיל שנגנבו מאחד הקורבנות, הושבו לבעליהם.