התאונה הקטלנית בכביש 90: האב נתפס בעבר נוהג בהשפעת אלכוהול

פרטים חדשים מתבררים אודות התאונה בכביש הערבה, שהובילה למותה של ילדה בת 6 ולפציעתו של אחיה בן ה-9 בחזרה מחופשה משפחתית באילת לביתם בבאר שבע. האב, סוהר בשב"ס, נתפס בעבר כשהוא נוהג בשכרות

זמן צפייה: 01:15

התאונה הקטלנית בדרך חזרה מהחופשה: פרטים חדשים מתבררים הבוקר (ראשון) אודות התאונה בכביש הערבה אמש, אשר הובילה למותה של ילדה בת 6 ולפציעתו של אחיה בן ה-9. אב המשפחה, שנהג ברכב, הוא סוהר בשירות בתי הסוהר, ובעבר הוא נתפס כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול.

בבית החולים סורוקה בבאר שבע התכוונו לאשפז את האב שנפצע גם הוא בתאונה, אך הלילה הוא עזב את בית החולים. במשטרה ממתינים לתוצאות בדיקת הדם שיקבעו האם היה תחת השפעת אלכוהול, אבל על פי השוטרים והצוות הרפואי - נדף ממנו איח חריף של אלכוהול. מצבו של הילד בן ה-9, שהוגדר תחילה קשה, השתפר והוא מוגדר כעת קל. אמו, שלא הייתה בחופשה, שוהה לצידו כל העת.

התאונה התרחשה אמש קצת אחרי 19:00 בערב סמוך לצומת סמר בכביש 90, כאשר בני המשפחה עשו את דרכם בחזרה מחופשה באילת לביתם בבאר שבע. הרכב בו נהג האב התהפך סמוך לצומת סמר בכביש הערבה, והילדה, שככל הנראה לא הייתה חגורה, נהרגה במקום. האב נעצר לאחר שסירב לבדיקת אלכוהול.

זירת התאונה בערבה
זירת התאונה בערבה

חובשת בכירה במד"א קרלה פולר סיפרה אמש: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הרכב, שהיה עם פגיעות פח קשות, ושחלקים ממנו נשברו - היה במרחק רב מהכביש. ילדה בת 6 שכבה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב-מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. ילד בן 9 שנפגע באורח קשה בראשו ובגפיים וגבר בן 42 שנפצע באורח בינוני בגפיים טופלו במקום על-ידי צוותים שלנו ושל הצבא והועברו במסוקים להמשך טיפול בבית החולים סורוקה כשמצבם יציב".