חשד לחיסול בכביש 6: עבריין בכיר נורה למוות ברכבו מטווח קצר

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה בכניסה לעיר באקה אל-גרבייה, סמוך למחלף באקה-ג'ת, מצאו את חאלד אבו ג'ודה, בן 45 המשתייך לאחד מארגוני הפשיעה, ללא סימני חיים - ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה

זמן צפייה: 00:03

חשד לרצח: העבריין הבכיר חאלד אבו ג'ודה, בן 45 המשתייך לאחד מארגוני הפשיעה, נורה למוות היום (שישי) מטווח קצר ברכבו בכביש 6, סמוך למחלף באקה-ג'ת, בכניסה לעיר באקה אל-גרבייה. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה מצאו אותו ללא סימני חיים עם פציעות חודרות, ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה, ומפרטיה הראשוניים עולה כי העבריין היה מסוכסך עם גורמים בעולם התחתון, ולפני שנתיים הוא ניצל מניסיון חיסול כשירו על רכבו. רכב החשוד כשייך ליורים נמצא שרוף בקרבת מקום.

פראמדיק מד"א אדם ערדה וחובש רפואת חירום במד"א אנס אגבאריה סיפרו: "ראינו את הפצוע כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קשה ונאלצנו לקבוע את מותו".

בעקבות החיסול, עמותת יוזמות אברהם מעדכנת כי 10 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מתוכם אישה אחת ושלושה צעירים מתחת לגיל 30. 7 מהקורבנות נורו למוות.

זירת הרצח בכביש 6
זירת הרצח בכביש 6 | צילום: דוברות המשטרה
הרכב של החשודים ברצח בכניסה לבאקה אל-גרבייה
הרכב של החשודים ברצח בכניסה לבאקה אל-גרבייה

כזכור, אמש חוסל עבריין מארגון פשיעה ישראלי בעיר שכם שבשומרון, ולפי הפרטים הידועים עד כה מדובר בדמות בכירה בארגון של עודה קוטייר. האירוע התרחש במסעדה בעיר, כאשר לעבר שני סועדים המזוהים עם ארגון הפשיעה נפתחה אש מטווח קצר. אחד מהם מת במקום, ואילו השני נפצע. כוחות הביטחון בשכם פתחו במצוד אחר המתנקשים וגילו את הרכב שלהם שרוף.