דקר למוות את גרושתו 16 פעמים עם מברג: "הצילו, הוא רוצח אותי"

משה פרי (52) נאשם ברצח גרושתו רילי פרי (55) בחודש שעבר, "בין היתר כי חשד שהיא מנהלת קשרים עם גברים אחרים, וסבר שהיא מונעת ממנו מפגש עם נכדיו וילדיו". הוא דקר אותה 16 פעמים עם מברג, וכשזעקה לעזרה - התעורר בנם

Rmj Rtakm

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד משה פרי (52) מראשון לציון, בגין רצח גרושתו רילי פרי (55) בחודש שעבר בביתה ברחוב רמז שבעיר. לפי כתב האישום, הוא ביצע את המעשה "בין היתר כי חשד שהיא מנהלת קשרים עם גברים אחרים, וסבר שהיא מונעת ממנו מפגש עם נכדיו וילדיו". הרצח אירע ביום הולדתה של רילי.

מכתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד דודי ענבר, עולה כי בני הזוג התגרשו ב-2018, והחל מ-2021 התגוררו בנפרד, כשרילי התגוררה בראשון לציון עם בנם הבגיר. "במשך כמה חודשים לפני מקרה הרצח", נכתב, "משה עקב אחרי רילי כדי לוודא שהיא לא בקשר עם גברים אחרים ונהג להתקשר אליה, גם בשעות הלילה, לפעמים מטלפונים שונים, ולקלל אותה מכיוון שחשד שהיא כביכול נפגשת עם גברים אחרים. בנוסף, משה נהג להתחבר למצלמות האבטחה של הבניין בו התגוררה, ללא ידיעתה, כדי שיוכל לעקוב אחריה".

זירת תאונת הפגע וברח בראש העין
זירת הרצח בראשון לציון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

בחודש שעבר השיג הנאשם מפתח לדירת הקורבן, "ללא הסכמתה ובאופן שאינו ידוע. ב-12 במאי, יום הולדתה, בשעות הבוקר המוקדמות, הגיע לדירתה במטרה להמית אותה. הוא נכנס באמצעות המפתח שברשותו והשאיר את הדלת פתוחה עם המפתח בפנים. באותו זמן, רילי כבר הייתה ערה ובנה הבגיר ישן בחדרו. אז, פרי דקר אותה פעמים רבות באמצעות חפץ חד לעיני ילדיהם - עד שמתה".

עוד נכתב: "הנאשם ניגש אל רילי, ששהתה במטבח שבדירה, כשהוא אוחז במברג והחל לדקור 16 פעמים, בכל חלקי גופה. בעוד רילי חבולה ומדממת, החלה לזעוק ולצרוח, ויצאה אל מרפסת הדירה הצמודה לסלון, כשהיא זועקת לעזרה: "הצילו, הוא רוצח אותי". לאחר שהתמוטטה, בנו יצא מהחדר - ואז אמר לו הנאשם: "זה מה שקורה כשלא נותנים לי לראות את הנכדים".