המציא משחק וביצע את זממו: מורה מואשם בעבירות מין בתלמידותיו

כתב אישום הוגש נגד חיים קורנשטיין, מורה בן 51 מחדרה, בביצוע מעשים מגונים בתשע מתלמידותיו הקטינות. לפי האישום, הוא החשיך את החדר ובמסגרת "משחק" העמיד תלמידות בסוף הכיתה וביצע את המעשים

חיים קורנשטיין המורה שביצע עבירות מין בתלמידות בשרון

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד חיים קורנשטיין, מורה בן 51 מחדרה, בגין מעשים מגונים בתשע מתלמידותיו, בזמן שהיו קטינות מתחת לגיל 16. בנוסף ביקשה הפרקליטות לעצור את קורנשטיין על לתום ההליכים.

מכתב האישום עולה כי קורנשטייין, ששימש כמורה בכמה בתי ספר במשך כשבע שנים, פעל בשתי שיטות עיקריות: הראשונה הייתה להקרין סרטים לתלמידי הכיתה כדי להחשיך את החדר, אז בחר בתלמידה אחת להיות כ"צופה" על יתר הכיתה, כשהוא מציג זאת כהטבה.

לפי כתב האישום, התלמידות היו עומדות בסוף הכיתה, כששאר התלמידים עם הגב אליהן. בשלב זה, המורה נעמד מאחוריהן, והחל להתחכך בהן, ללטף ולחבק אותן. באחת מהפעמים, כך לפי האישום נגדו, הוא חשף את איבר מינו והניח עליו את ידה של התלמידה שבחר כ"צופה".

שיטה נוספת הייתה להישאר עם התלמידות בזמן ההפסקה כדי לחלק להן פרסים, להעניק שיעורים פרטיים שיזם ועוד. במצבים אלו היה נותן לתלמידות משימות כחלק ממשחק שהמציא, ואז מתחכך בישבנן, מלטף אותן ונצמד.