פרשת "משחקי חברה": חיים רביבו נחקר באזהרה בחשד לעבירות מין

כדורגלן העבר נחקר במשטרה במשך שעות ארוכות לפני כשבועיים בחשד לביצוע עבירות מין, זאת ארבעה חודשים לאחר ששתי מתלוננות הגישו שתי תלונות חדשות נגד מקורביו של הזמן אייל גולן בפרשה המדוברת. לצדו של רביבו, נחקר גם מפיק מוזיקלי נודע וחברי להקתו

זמן צפייה: 01:08

פרשת "משחקי חברה": כדורגלן העבר חיים רביבו, שנחשב למקורבו של אייל גולן, נחקר באזהרה במשך שעות ארוכות בתחנת המשטרה בגין חשד לביצוע עבירות מין - כך פורסם הערב (ראשון) לראשונה בחדשות 13, זאת בשל התלונות החדשות בפרשת אייל גולן. לצדו של רביבו נחקרו גם מפיק מוזיקלי נודע וחברי להקתו. תגובת עורכי הדין של המתלוננות: "שמחות שהמשטרה מבצעת את עבודתה".

כזכור, לפני כארבעה חודשים הוגשה תלונה נגד שחקן כדורגל עבר בגין ביצוע מעשה סדום, ושתי תלונות נפרדות על אונס נגד מפיק בכיר בתעשיית המוסיקה על ידי המתלוננות ט' ונ' מפרשת גולן. כמו כן, אחת המתלוננות הגישה תלונה נוספת בגין אונס נגד כדורגלן עבר נוסף.

ט' ונ', שתיים מהמתלוננות שגם הגישו נגד הזמר המפורסם גולן תביעת דיבה, הגישו 11 תלונות סך הכל בתחנת המשטרה ברמת החייל נגד 10 מהמעורבים בפרשת "משחקי חברה", בגין ביצוע עבירות של אונס, מעשי סדום והדחת קטין לשימוש בסמים.

"מדובר בתלונות שרובן לא נחקרו עד כה ובמעורבים שלא זומנו בעבר לחקירה במשטרה וזאת למרות שהשמות היו ידועים למשטרה כבר בשנת 2013", נמסר מטעם הקמפיין "נגמרו המשחקים". אושרת קירמה, עורכת הדין המלווה את המתלוננות התייחסה להגשת התלונות ואמרה: "אנו תקווה כי הפעם המשטרה תמצה את החקירה מול כל המעורבים החדשים והישנים, תוך התייחסות אל נ' וט' כאל נפגעות עבירה".