כחצי שנה לאחר התאונה: כתב אישום הוגש נגד דורסת הילד רפאל אדנה

כתב אישום הוגש נגד קרול פסלר, תושבת נתניה כבת 80, הנאשמת בעבירה של הפקרה לאחר תאונת דרכים - בעקבות דריסת הילד רפאל בן ה-4 בחודש מאי האחרון. בכתב האישום נכתב נגד פסלר כי היא "המשיכה בנסיעה רצופה מבלי שעצרה לעמוד על תוצאות התאונה, ומבלי שהזעיקה את כוחות ההצלה"

רפאל אדנה בן ה-4 שנדרס למוות בנתניה

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד קרול פסלר, תושבת נתניה בת 80, הנאשמת שדרסה את הילד רפאל אדנה בן ה-4 בחודש מאי האחרון בשדרות בן גוריון בנתניה - ונמלטה מהזירה מבלי להגיש סיוע.

על פי כתב האישום, פסלר נהגה ברכבה בנתניה, כשבאותה העת "חצה את הכביש, שלא במעבר חציה, תמיר צגאי ביחד עם שני נכדיו. השלושה עלו על אי-תנועה וברגע שהחלו לרדת מאי-התנועה פגעה הנאשמת ברפאל ז"ל ובידו של תמיר. הנאשמת המשיכה בנסיעה רצופה מבלי שעצרה לעמוד על תוצאות התאונה, ומבלי שהזעיקה את כוחות ההצלה".

מפגינים בת"א נגד העיכוב באישום לדורסת של רפאל אדנה
מפגינים בת"א נגד העיכוב באישום לדורסת של רפאל אדנה

כזכור, מקרה הדריסה הצית מחאה נרחבת תחת הסיסמה "צדק לרפאל". בחודש אוגוסט, כ-300 בני אדם הפגינו בצומת קפלן שבתל אביב  במחאה נגד העיכוב בהגשת כתב אישום נגד פסלר. המחאה הגיעה לאחר חשיפת התוכנית "הצינור" כי בעלת הרכב הדורס היא היידי פסלר, רופאת שיניים בת 56 מנתניה ובתה של קרול בת ה-80.

מיד לאחר התאונה התרבו סימני השאלה בתיק - מי נהג ברכב, ומדוע הן לא הגישו לילד הפצוע עזרה. "הילד שלי לא נולד רובינשטיין, והגזענות פה עולה דרגה", אמר בהפגנה זיו, אביו של רפאל, "אנחנו כל הזמן מופתעים מהגזענות אבל אני מפסיק להיות מופתע. למה כשזה מגיע לבן העדה האתיופית אין מצלמות?".

זירת התאונה בשרון
זירת התאונה בנתניה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ממשפחת אדנה נמסר :"בימים שבהם כולנו לוקחים חלק במאמץ המלחמתי להגנה על המולדת, קיבלנו בתדהמה את הבשורה על הגשת כתב אישום מהקלים שראינו נוכח הנסיבות ועוצמת האירוע. לאחר מאבק ממושך ותוך מאמץ לשמור על המדינה, נותר לנו רק להצטער שהוחלט לבוא לקראת מי שרצחה את בננו רפאל".