מעצר הגרוש הוארך: רלי פרי היא האישה שנרצחה בביתה בראשל"צ

מעצרו של משה פרי בן ה-51 הוארך בשישה ימים, והוא חשוד שדקר את גרושתו בת ה-55 למוות. על פי החשד, הוא הגיע בשעות הבוקר לדירתה, ביום הולדתה, התעמת איתה ועם בנם - ואז רצח אותה. היא הספיקה לצעוק מהחלון: "הוא רוצח אותי"

זמן צפייה: 02:39

האישה ה-14 שנרצחת מאז תחילת 2023: רלי פרי בת ה-55 היא האישה שנרצחה בדקירות סכין הבוקר (שישי) ברחוב רמז בראשון לציון. מעצרו של הגרוש שלה, משה פרי בן ה-51, החשוד שדקר אותה למוות, הוארך בשישה ימים בתום דיון שנערך בבית המשפט בראשון לציון.

לבני הזוג שלושה ילדים גדולים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם. על פי החשד, החשוד ברצח הגיע בשעות הבוקר לדירת הקורבן, ביום הולדתה, התעמת איתה ועם בנם - ודקר אותה. האישה הספיקה לצעוק "הוא רוצח אותי" מהחלון - שעל פי העדויות נסגר לאחר מכן.

רצח בראשל''צ
זירת הרצח בראשון לציון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

מהחקירה עלה כי החשוד אינו מתגורר בדירת גרושתו, אך הוא הגיע בשעות הבוקר והיא הכניסה אותו - אז הוא שלף סכין ודקר אותה מספר פעמים למוות. בשנת 2021 דווח למשטרה על מקרה אלימות של החשוד כלפיה, אך לפי המשטרה התיק נסגר לאחר שהאישה לא שיתפה פעולה וחזרה בה.

שוטרי התחנה בעיר הגיעו למקום הבוקר בעקבות קריאות על אירוע אלימות, ומצאו את פרי כשלפי גורמי הרפואה הייתה במצב אנוש. בתום נסיונות החייאה נקבע מותה במקום והגרוש שלה, שהיה בדירה, נעצר ונלקח לחקירה בחשד לרצח.

זירת תאונת הפגע וברח בראש העין
זירת הרצח בראשון לציון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

חובש מד"א אורי שטיינמץ והפראמדיק מתן דושי סיפרו: "ראינו בחדר המדרגות אישה כבת 55 מוחסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, היא סבלה מחבלות, מייד הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

רלי פרי שנרצחה בראשון לציון
רלי פרי שנרצחה בראשון לציון

מנכ"לית עמותת "ל.א. לאלימות נגד נשים", ורדית דנציגר, מסרה בתגובה: "נגמרות המילים. 14 נרצחות מתחילת השנה. מאות אלפי נשים וילדיהן חיים בטרור בבית. אירועי טרור שאם היו מתרחשים ברחובות, היו מכנסים קבינטים, היו יוצאים בהודעות לתקשורת והאירוע היה מקבל התייחסות אחרת - אבל זה קורה בבתים. רחוק מהעין רחוק מהלב, רחוק מליבם של מקבלי ההחלטות שאינם מבינים כנראה בבורותם את גודל הטרגדיה הלאומית שמתרחשת לנגד עינינו".

מנכ"לית שדולת הנשים, הדס דניאלי ילין, מסרה: "התעוררנו הבוקר לעוד בשורות איומות - אישה שנרצחה באכזריות בראשון לציון. בלתי נתפס, 14 נשים נרצחו מתחילת השנה. פי שתיים מהתקופה המקבילה בשנה שעברה. האלימות בחברה הישראלית נכנסת לבתים והממשלה מתעלמת. הממשלה הזו מפקירה את נשות ישראל. בן גביר נכשל".

זירת רצח רלי פרי בראשון לציון
זירת רצח רלי פרי בראשון לציון | צילום: חדשות 13

מאוחר יותר היום נרצחו גבר ואישה בשנות ה-40 לחייהם בדירה בשכונת נורדאו בנתניה. צוותי רפואה שהגיעו למקום מצאו אותם עם דקירות רבות בכל חלקי גופם, ונאלצו לקבוע את מותם. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח כפול של השניים, וכעבור כמה שעות נעצר חשוד - תושב העיר בשנות ה-20 לחייו.