דקירת בן ה-16 בבי"ס ברחובות: תלמיד נוסף נעצר בחשד למעורבות

פרסום ראשון: נער נוסף נעצר בחשד למעורבות בדקירת התלמיד שנפצע קשה בשבוע שעבר, ובמשטרה חודשים כי הוא זה שהודיע לחשודים שהקורבן בבית הספר ותיזמן את הגעתם. בהמשך הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו

התיכון ברחובות בו הותקף תלמיד

פרסום ראשון: תלמיד נוסף, בן 17 מהעיר רחובות, נעצר אמש (ראשון) בחשד למעורבות בדקירת הנער בן ה-16 בבית ספר בעיר, ובשעה זו הוא מובא על ידי בלשי היחידה המרכזית לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. במשטרה חושדים כי הוא זה שהודיע לחשודים שהקורבן בבית הספר, ותיזמן את הגעתם. הבוקר האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרם של ארבעת החשודים הנוספים בשישה ימים נוספים.

כזכור, בשבוע שעבר נכנסה חבורת קטינים בני 17 ובגיר כבן 18 ודקרו את הקטין בן ה-16 אשר היה מאויים. מספר ימים קדם לאירוע קבוצת החשודים הצליחה להגיע לחבר של הקורבן וניסו באיומים להגיע אל הקורבן עצמו. הנער דיווח על כך להנהלת בית הספר וגם לגורמים מקצועיים אחרים. גורמים בעיריית רחובות פנו אל השוטרים בעיר ודיווחו להם על האירוע - אך במשטרה לא עשו כלום בנידון.

הזירה ברחובות
זירת דקירת הנער בבית ספר ברחובות | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

במשטרה נטען שלא נמסר להם דבר בהקשר זה, והוסיפו שהמידע שהועבר להם על ידי אותם גורמים היה על סחר בסמים בבית הספר, ולא על חשד לאלימות.

הקורבן בן ה-16 עדיין מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. מבית החולים נמסר היום כי מצבו מוסיף להיות קשה אך יציב, והוא מונשם ומורדם ומאושפז במחלקת הטיפול הנמרץ. בתוך כך, אמרה אמו של החשוד המרכזי בדקירה: "הוא ילד טוב, אבל הוא מסתובב עם אנשים שעושים שטויות. זה דור אבוד".