חשד לרצח: בת 76 נמצאה ללא רוח חיים ברחובות, בעלה נעצר

בעלה של האישה נעצר בחשד למעורבות באירוע, לאחר שהתקשר בעצמו למד"א לדווח על המקרה והצוות הבחין בחבלות על האישה. המשטרה פתחה בחקירה ובהמשך יוחלט האם להאריך את מעצרו. סניגורו: "הוא בהלם. מדובר בניצול שואה עם בעיות בריאותיות. הוא מכחיש בתוקף את המיוחס לו"

ניידת משטרה
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

אישה בת 76 נמצאה הבוקר (רביעי) ללא רוח חיים בדירתה ברחובות. בעלה, בשנות ה-70 לחייו, נעצר בחשד למעורבות במותה והמשטרה פתחה בחקירת המקרה. בהמשך יוחלט על המשך מעצרו. הבעל הוא שהתקשר למד"א וכשהגיעו החובשים למקום הבחינו שהאישה סובלת מחבלות והזעיקו משטרה.

הפראמדיק ידידיה מאיר והחובש אייל טגניה סיפרו: "כשנכנסו לדירה ראינו את האישה מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". אחת השכנות סיפרה לחדשות 13 כי "הם היו אנשים מבוגרים מאוד, הוא ניצול שואה, היה מאושפז מספר פעמים והיא עשתה קניות וסעדה אותו. זה שוק, לא שמענו צעקות אף פעם".

[brightcove_iframe video_id='news-part-2312041540' autoplay='0' credit='' desc='סניגורו של החשוד: "מכחיש את המיוחס לו"' poster='' kid='1_78wcw5de' duration='']

סניגורו של הבעל החשוד, עו"ד עבד אבו עאמר, מסר: "מדובר בניצול שואה עם בעיות בריאות לא פשוטות. הוא מתקשה בתפקוד יומיומי ובקושי יכול ללכת. הוא מכחיש בתוקף את המיוחס לו. הוא בהלם מכל האירוע. מטבע הדברים, החקירה החלה רק היום ואני מציע להמתין שהמשטרה תסיים את הבדיקות הראשוניות".

Screenshot 2023 04 12 123032
זירת האירוע ברחובות | צילום: חדשות 13

מנכ"לית שדולת הנשים הדס דניאלי ילין כתבה בתגובה לאירוע: "פתחנו את בוקר החג בחדשות קשות על אישה נוספת שנרצחה על ידי בן זוגה. 9 נשים נרצחו מתחילת שנה, מגמה שהולכת ומחריפה ביחס לשנים קודמות. למרות המצב המדאיג, הממשלה עדיין לא עשתה דבר להילחם בתופעה. נשים נרצחות בהיקפים שלא היו כאן בשנים קודמות והם מתעסקים כמעט בהכל מלבד הביטחון האישי שלנו".

"גם כשעלתה הצעה שיכולה להציל את הנרצחת הבאה - חוק הפיקוח האלקטרוני - הם הפילו אותה והפקירו אלפי נשים וילדים שחיים תחת איום תמידי. השר בן גביר, בקרוב הכנסת תחזור לפעילות, יש לך מחויבות להעביר אותו אחרת באמת שאין משמעות למצגי השווא של ביטחון לאומי".

Whatsapp Image 2023 04 12 At 1
שוטרים בזירת האירוע ברחובות | צילום: חדשות 13

טרם ידועים פרטים נוספים על המקרה אך החשש הוא שמדובר בעוד רצח של אישה, כאשר רק לפני כשבוע הוגש כתב אישום נגד ג'וסיה לייטל בגין רצח בת זוגו דריה לייטל בחודש שעבר. ג'וסיה בן ה-36 מואשם שהכה למוות את דריה בת ה-31 בביתם בחיפה, בעת ששלושת הילדות שלהם ישנו בחדר הסמוך.

דריה לייטל שנרצחה בחיפה ע''י בעלה
דריה לייטל

כמו כן, לפני שלושה שבועות נרצחה אדיסה אלבנה בת ה-29 בדקירות בביתה ברחוב יוספטל שבקריית אתא, והיא האישה השמינית שנרצחת מתחילת השנה. לאחר מצוד אחר החשוד, בעלה בן ה-39 הסגיר עצמו למשטרה והובא לחקירה.

כוחות מד"א ומשטרה שהגיעו לזירה מצאו הדירה נעולה. לאחר שפרצו אליה, אותרה הצעירה כשהיא ללא סימני חיים ונאלצו בתום פעולות החייאה לקבוע את מותה. פרמדיק מד"א חגי קולטון וחובש רפואת חירום במד"א אמיר סלומון סיפרו: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה והכיבוי שפרצו את הדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותה".