שכני הנרצחת ברחובות: "אף פעם לא שמענו צעקות"

השכנים של הזוג סיפרו על כך שגילו בבוקר כי בסמוך לביתם אירע רצח של אישה בשנות ה-30 לחייה, וסיפרו על זוג נחמד ושקט. "הסתכלתי מהחלון ולא תיארתי לעצמי שזה רצח - חשבתי שזה משהו אחר"

זמן צפייה: 02:54

לאחר שאישה בשנות ה-30 לחייה נרצחה לפנות בוקר (שלישי) ברחוב גיבורי ישראל ברחובות, כאשר על פי החשד בעלה חנק ודקר אותה ולאחר מכן הצית את חדר השינה בו נמצאה, סיפרה שכנתם של הזוג לחדשות 13: "אף פעם לא שמעתי צעקות, אף פעם. היו זוג נחמד".

השכנה, כמו גם שכנים אחרים, סיפרה לחדשות 13 כי לא תיארה לעצמה שסמוך אליה התרחש רצח מזוויע. "הסתכלתי מהחלון ולא תיארתי לעצמי שזה רצח, חשבתי שזה משהו אחר". שכן אחר סיפר כי לא שמע כלום במהלך הלילה, וגילה על האסון בבוקר. "גיליתי על הרצח מהפייסבוק, לא משום מקום אחר".

הזירה ברחובות
הזירה ברחובות | צילום: דוברות המשטרה

החשוד, בעלה של האישה בשנות ה-40 לחייו במצב קשה לאחר שחולץ מהשריפה והוא מורדם ומונשם. בשריפה נפגעה גם בתם בת הארבע של הזוג באורח בינוני, וכן אביו של הבעל נפגע באורח קל משאיפת עשן.

פראמדיק מד"א גיא בובליל סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן שיצאו מהבית, כשניתן היה להכנס הכבאים הובילו אותנו לאשה בשנות השלושים מחוסרת הכרה, עם כוויות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה, חילצו אלינו גבר כבן 40 מחוסר הכרה, עם כוויות, פציעות, ולאחר ששאף עשן, הענקנו לו טיפול מציל חיים שכלל הנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו קשה ולא יציב, ילדה כבת ארבע וגבר כבן 63 חולצו מהדירה כשהם בהכרה מלאה ולאחר ששאפו עשן, הענקנו להם טיפול ראשוני מהיר בשטח ופינינו את הילדה במצב בינוני, הגבר פונה מהמקום במצב קל".