אחותה של הנרצחת ברחובות: "החשוד היה מתוסכל שהיא לא איתו"

הצעיר שנעצר בחשד לרצח ניסה לשים קץ לחייו ומצבו מוגדר קשה. אחותה של הנרצחת סיפרה לחדשות 13 על הקשר בין השניים: "הוא תמיד רצה להיות איתה - היא מהתחלה אמרה שהם רק ידידים"

זמן צפייה: 01:07

לאחר שתושב בת ים בשנות ה-20 לחייו נעצר הבוקר (חמישי) בחשד לרצח הצעירה בת ה-27 מראשון לציון שגופתה אותרה בשדה פתוח סמוך לרחובות, אחותה הגדולה סיפרה לחדשות 13 עליו: "הם היו רבים הרבה. הוא היה מתוסכל שהיא לא איתו. הוא היה מחזר אחריה, משלם עליה. הוא לארג' באופי שלו, הוא אדם טוב.

הצעיר שנעצר בחשד לרצח ניסה לשים קץ לחייו לאחר שנטל כדורים. מצבו מוגדר קשה והוא מאושפז בבית חולים. "הם הכירו לפני שלוש שנים דרך חבר משותף", סיפרה האחות, "הוא תמיד רצה להיות איתה והיא מהתחלה אמרה שהם רק ידידים. הוא היה בחתונה שלנו. היה אצלנו בבית מלא".

גופת אישה נמצאה בשדה ליד רחובות
גופת אישה נמצאה בשדה ליד רחובות

"אתמול קבענו שניפגש לראות האח הגדול אני אמרתי לה שאכין משהו לאכול", סיפרה האחות הגדולה, "היא למדה במכללת פרס ברחובות, והייתה באותו יום בפקולטה החקלאית. היא הייתה אמורה לבוא איתו. הם היו חברים טובים, הוא היה מאוהב בה. הוא היה מסיע אותה לכל מקום. היה ברור שהיא תבוא איתו".

בהמשך סיפרה האחות כי עד מהרה שינו השיחות בין השתיים כיוון, "היא איחרה ולא הבנתי למה היא לא מגיעה". לאחר מכן כשיצרו קשר שוב, אמרה הנרצחת לאחותה כי החבר שלה, החשוד ברצח לא מרגיש לא טוב, נמצא בהתקף חרדה והם מתעכבים.

"היא סיפרה שהם עצרו בכביש, היא אמרה שהוא על הפנים והוא בוכה לה", סיפרה האחות, "אני בטוחה שהוא רצח אותה בדקירות. היו סימני אלימות שריטות על הפנים, ראיתי את הגופה".