פגע וברח בכביש החוף: דרס למוות שניים, גנב משאית ונמלט

הולך רגל ורוכב אופנוע כבני 30 נהרגו מפגיעת רכב סמוך למושב אודים שליד נתניה. הנהג הפוגע ברח, גנב משאית - ונעצר. בשומרון: רוכב אופנוע בן 25 החליק ונהרג במעלה אפרים. בירושלים: רוכב אופנוע נפצע קשה בתאונה עצמית

זמן צפייה: 01:57

שני גברים כבני 30 נהרגו הבוקר (שישי) בתאונת דרכים בכביש החוף לצפון, סמוך למושב אודים שליד נתניה. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותם. מחקירה ראשונית עלה כי הנהג הפוגע, תושב נתניה כבן 30, דרס למוות הולך רגל שעלה על גשר - וכן פגע ברוכב אופנוע וגרם למותו. לאחר מכן הוא גנב משאית שעצרה כדי לסייע לנפגעים, נמלט - ונעצר בנתניה. בתיעוד שנחשף מאוחר יותר הוא נראה מתפרע בנסיעה ומסכן את הציבור בנהיגתו.

חובש רפואת חירום במד"א, דניאל שבע, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הרכב פגע במעקה הבטיחות של גשר הולכי הרגל ונלכד בינו לבין החומה. האופנוע היה מפורק על המדרכה בסמוך. שני הפצועים, הולך רגל ורוכב האופנוע, גברים כבני 30, שכבו על העלייה לגשר כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

זירת התאונה ליד מעלה אפרים
זירת התאונה ליד מעלה אפרים | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

זמן קצר קודם לכן נהרג רוכב אופנוע בן 25 לאחר שהחליק סמוך לאזור התעשייה מעלה אפרים. חובש רפואת חירום במד"א, אוריאל בשירי, סיפר: "האופנוע היה במרכז הכביש והפצוע שכב במרחק של מספר מטרים בצד הדרך כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה ומפגיעה רב-מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

במקביל, נפצע קשה רוכב אופנוע בתאונת דרכים עצמית בכביש בגין בירושלים, סמוך למנהרת ליפתא.