3 מקרי אונס, 3 מעשים מגונים: הסתיימה חקירת עבירות המין בתיכונים

המשטרה תגיש היום הצהרת תובע נגד הנער שחשוד בעבירות מין חמורות בתלמידות בתיכונים בתל אביב. הפרקליטות תחליט מה ייכלל בכתב האישום

זמן צפייה: 00:55

הצהרת תובע תוגש היום (ראשון) נגד הנער בן ה-15 שחשוד במקרי אונס ומעשים מגונים בתיכונים בתל אביב. לפי הצהרת התובע, המשטרה מצאה ראיות לשלושה מקרי אונס ושלושה מקרים של מעשים מגונים ובכך הסתיימה החקירה. בנוסף, תוגש בקשה להאריך את מעצרו של הנער בחמישה ימים נוספים. הפרקליטות תחליט מה ייכלל בסופו של דבר בכתב האישום נגד הנער.

שש נערות בסך הכול הגישו תלונה במשטרה נגד הנער, כפי שפורסם בחדשות 13. שני עימותים נוספים נערכו בין הנער החשוד לבין המתלוננות. אחת מהן סיפרה כי לאחר ששתו אלכוהול היא נרדמה בחדר ואז נכנס החשוד ואנס אותה, ואילו המתלוננת השנייה סיפרה כי השניים צפו בסרט ואז החשוד החל לגעת בה ללא הסכמתה. "קפאתי", העידה הנערה, "אמרתי לו להפסיק".

שתיים מהנערות שהתלוננו פרסמו פוסטים באינסטגרם, שבהם סיפרו על מה שחוו, ומחקו אותם אחרי זמן קצר. אחת המתלוננות סיפרה כי הותקפה מספר פעמים לפני כשנה, ולדברי השנייה, היא הותקפה לפני כשלושה שבועות והיא זו שהובילה את פתיחת החקירה.

"קפאתי. אמרתי לו שאני לא מרגישה טוב ושיפסיק אבל לו זה לא הזיז", כתבה אחת מהן בפוסט, "הייתי שיכורה והוא ניצל את ההזדמנות ועשה את זה. ניסיתי להתרחק ממנו כדי שיבין שאני לא רוצה, אבל בכל פעם שהתרחקתי ממנו הוא חזר".