איים בסכין ותקף מינית: נתין זר מואשם באונס במתחם צימרים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום נגד פילמון מוגוס, לאחר שאנס באיומים ובאכזריות מתלוננת אשר עובדת עמו במתחם צימרים בירוחם. כתב האישום מייחס לו עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות, איומים, פציעה ופגיעה בפרטיות

.אזיקים - אילוסטרציה
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שלישי) כתב אישום בגין אונס נגד פילמון מוגוס, נתין זר המתגורר בירוחם, לאחר שאנס באיומי סכין מתלוננת אשר עובדת עמו במתחם צימרים. כתב האישום מייחס לו עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות, איומים, פציעה ופגיעה בפרטיות.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד רחל חלק עולה כי הנאשם והמתלוננת לנים בחדרי מגורים נפרדים זה מזו, ובאחד מהבקרים במהלך חודש ספטמבר יצר מוגוס קשר עם המתלוננת וטען כי עליו לערוך חיפוש אחר חומרים אסורים בחדרה. לאחר שהמתלוננת הסכימה לחיפוש במגוריה, נכנס הנאשם לחדרה כשהוא מצויד בסכין שהוסלק במכנסיו.

מספר דקות מרגע כניסתו החל הנאשם לחנוק את המתלוננת תוך שהוא מאיים עליה בסכין, ואז הדף אותה לעבר המיטה, הפשיל את מכנסיו ואיים עליה כי יהרוג אותה. למרות התנגדותה ותחנוניה כי יפסיק, הנאשם אנס אותה. לאחר ביצוע מעשיו הוא צילם אותה כשהיא עירומה, ואיים עליה שאם תתלונן או תספר על המקרה הוא יפרסם את התמונה בתפוצה רחבה ויהרוג אותה.

בבקשה להארכת מעצרו שהוגשה במקביל טענה עו"ד חלק כי מדובר בעבירת אינוס ברף חומרה גבוה ביותר, תוך איומים ותוך שימוש בכוח ובנשק קר ובאמצעות שימוש באמתלה וניצול היותה של הקורבן לבדה בעת ביצע בה את המעשים בכוח ובאכזריות.

"לכל אורך המעשים המשיב לא נענה לתחנוניה של הקורבן כי יחדל ממעשיו", טענה עו"ד חלק, "בעל אותה בכוח ואיים עליה כי לא תספר על המעשים לאיש. אכזריותו ומסוכנותו של המשיב זועקות ממעשיו החמורים שביצע בא.א, שהייתה קורבן מזדמן עבורו ונפגעה קשות ממעשיו.