תיעוד: פעיל הליכוד רמי בן יהודה תקף מפגין נגד נתניהו

הפעיל המוכר, שלאחרונה פורסם כי הוא מועסק בתשלום בקמפיין המפלגה, תועד כשהוא מכה באגרוף את אל"מ במיל' רמי מתן, ובנוסף מאיים ומקלל. מהמפגינים נמסר: "מכונת הרעל מסיתה והתומכים הנאמנים יוצאים לחפש דם של מפגינים"

זמן צפייה: 01:58

פעיל הליכוד רמי בן יהודה תועד הערב (שבת) כשהוא תוקף מפגין נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו במחלף חמד בכביש 1, ובנוסף מאיים ומקלל. המפגין שהותקף הוא אל"מ במיל' רמי מתן, משטרה הוזעקה למקום. כזכור, לפני כשבועיים פורסם כי בן יהודה מועסק בתשלום בקמפיין הליכוד.

אל"מ במיל' רמי מתן אמר הערב לחדשות 13: "היינו היום בגשר חמד, קבוצה של 80 מפגינים, הפגנה טובה ומרשימה. באיזשהו שלב הגיע פעיל ליכוד בשם רמי בן יהודה, התחיל להשתולל, לקלל, לצעוק ולהפריע להפגנה. אנחנו מכירים אותו מבלפור מזמן".

"באיזשהו שלב הוא התחיל באלימות", הוסיף מתן, "דחף, הכה, ובסוף הוא הכה אותי. נתן לי מכה בצד שמאל של הראש, העיף אותי לכיוון האוטו שחנה באזור, הסתחררתי קצת וכרגע אני הולך למיון. אנחנו לא נסכים שהאלימות הזאת תמשיך. אנחנו נמשיך להיות בגשרים, נמשיך להיות בצמתים, בין היתר כדי שלא תהיה אלימות, וכמובן כדי שננצח ונחזיר את המדינה לשפיות".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2209241955' autoplay='0' credit='' desc='אל"מ במיל′ רמי מתן: "לא נסכים שהאלימות הזאת תמשיך"' poster='' kid='1_66ztz0gw' duration='']

מהמפגינים, שציינו כי זו התקיפה האלימה החמישית של מפגינים בשלושת השבועות האחרונים, נמסר: "מכונת הרעל מסיתה והתומכים הנאמנים יוצאים לחפש דם של מפגינים. נגמרו הימים בהם האלימות וההסתה שלהם הרתיעו אותנו. התשובה שלנו לכל ביביסט אלים שתוקף מפגינים - עוד גשרים ועוד מוקדי הפגנות המוניים בכל רחבי הארץ. חזרנו לגשרים ולצמתים כדי לוודא שהנאשם לא יחזור לשלטון".

יו"ר מרצ זהבה גלאון מסרה בתגובה: "בריונים בשליחות נתניהו מכים מפגינים שבוע אחר שבוע. הפעם מדובר בפעילים בשכר (!) מטעם הליכוד. ישראל נמצאת תחת מתקפה אלימה של ברית הביביסטים-כהניסטים. מרצ יצאה הערב לחזק את המפגינים בגשרים, ונמשיך להיאבק למען הדמוקרטיה שבוע אחרי שבוע. ניאבק בכיכרות ובגשרים, ברשתות ובצמתים - וננצח אותם בקלפי".