חקירת רצח הנער שלו אפללו בתל אביב: החשוד האחרון שוחרר

אחרי שאתמול שוחררו שלושה מחמשת החשודים בפרשת דריסת הנער שלו אפללו בת"א בספטמבר אשתקד, קבע בית משפט השלום בתל אביב כי חן זיו - החשוד שנהג ברכב שפגע באפללו- ישוחרר גם הוא. פרקליטו: "המשטרה לא הצליחה לבסס את החשד הסביר לעבירת הרצח, כולל תכנונו"

חן זיו ויצחק לוריא, החשודים הבגירים ברצח שליו אפללו
חן זיו ולוריא בן דוד, החשודים הבגירים ברצח שלו אפללו | צילום: חדשות 13

בית משפט השלום בתל אביב שחרר היום (רביעי) את חן זיו, החשוד שנהג ברכב בתיק חקירת התאונה שהפכה לחשד לרצח של הנער שלו אפללו (16), למעצר בית. המשטרה ביקשה מבית המשפט עיכוב ביצוע להחלטה. פרקליטו, עו"ד איציק איצקוביץ, מסר: "המשטרה החלה מבחינתה את התיק הזה בקול תרועה רמה, שהסתיים בקול ענות חלושה. המשטרה לא הצליחה לבסס את החשד הסביר לעבירת הרצח, כולל תכנונו, ולכן בית המשפט - בצדק - הורה על שחרור החשוד".

Annotation 2023 05 29 202707
שלו אפללו | צילום: חדשות 13

אתמול, כאמור, שוחררו בר שמאי, לוריא בן דוד והקטין שחשוד שדחף את אפללו לכביש. שמאי אמר עם שחרורו: "אמרתי מההתחלה שאין לי קשר לרצח. זו תאונה, מקרה עצוב". עו"ד ג'ורג חילו, המייצג את שמאי, מסר: "ההר הוליד עכבר. במקום להגיע לחקר האמת, המשטרה חיפשה לייצר כותרות ונאשמים. הסוף היה ידוע מראש". עדן, אחותו של שלו, הגיבה בתדהמה: "הם רצחו אותו. זה הזוי. על סמך מה שחררו אותם?"?

שלושה מהחשודים. מימין: בר שמאי, חן זיו ולוריא בן דוד
שלושה מהחשודים. מימין: בר שמאי, חן זיו ולוריא בן דוד | צילום: פייסבוק/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

עורכי הדין טל ליטן ואליקה לוין מסרו: "כמו שסברנו בתחילת הדרך, האדם שניסה להציל שמו הוכפש על ידי המשטרה באופן שהפך לרוצח לא פחות. ראוי שהמשטרה תתנצל בפני הקטין ובפני המשפחה שדאגו לפרסם את החשדות החמורים".

עו''ד ג'ורג' חילו
עו''ד ג'ורג' חילו
עורכי הדין טל ליטן ואליקה לוין
עורכי הדין טל ליטן ואליקה לוין
החשודים ברצח שלו אפללו
החשודים ברצח שלו אפללו | צילום: חדשות 13