צעיר שנחשד ברצח בני שלמה ושוחרר יואשם שדקר נהג • תיעוד

הצעיר, תושב רמלה בשנות ה-20 לחייו, תועד במצלמות אבטחה בסמוך למרכז הקניות בצומת ביל"ו כשהוא תוקף, לצד צעיר נוסף, נהג רכב באמצע הכביש. לא ידוע מה הסיבה לתקיפה. המשטרה הגישה הצהרת תובע לפני כתב אישום נגד החשוד

זמן צפייה: 00:36

הצהרת תובע הוגשה היום (שלישי) נגד תושב רמלה בשנות ה-20 לחייו, בחשד שדקר נהג בצומת ביל"ו על רקע שימוש בכביש, לא ידוע מה גרם לסכסוך. החשוד שוחרר לאחרונה על ידי בית המשפט לאחר שנחשד ברצח העבריין בני שלמה בתחילת אוקטובר.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע, עם קבלת דיווח למוקד על אירוע אלימות בו נדקר נהג על ידי שני חשודים, בעת שנסע ברכבו במרכז קניות בביל"ו. מצלמות אבטחה באזור מתחם הקניות בביל"ו תיעדו את תקיפת הנהג על ידי שני צעירים, כאשר אחד מהם בועט בו והשני מתכופף לעברו ודוקר אותו באמצעות חפץ חד. החוקרים הצליחו לזהות את אחד החשודים ולהביא אותו לחקירה, שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

כמו כן, המשטרה עיכבה היום לחקירה קטין ובגיר תושבי אלעד בחשד שהתעמתו עם נהג אוטובוס בכביש, ואחד מהם אף השליך אבן לעבר האוטובוס. שוטרי תחנת המשטרה בראש העין פתחו בסריקות עם קבלת דיווח על ויכוח בין נהג אוטובוס ליושבי רכב פרטי באלעד, שבסיומו הושלכה אבן לעבר האוטובוס על-ידי יושבי הרכב. לא היו נפגעים - אך נגרם נזק לאוטובוס. לאחר תחקור ראשוני בשטח ביצעו השוטרים איתרו את נהג הרכב והקטין שישב עמו ברכב. שני החשודים - תושבי אלעד בני 16 ו-27 - עוכבו לחקירה, שבסיומה יוחלט אם לעצור אותם.

נהג מעכו תוקף נהג אחר בעזרת מוט ברזל
נהג מעכו תוקף נהג אחר בעזרת מוט ברזל

מוקדם יותר היום הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 25 תושב העיר עכו, בחשד שתקף לפני שבוע באמצעות מוט ברזל, נהג רכב שלא אפשר לו לעבור נתיב וגרם נזק לרכבו. מהחקירה עלה כי לאחר שלא התאפשר לו לעבור נתיב, בגלל שנתיבו נחסם על ידי הקורבן, התוקף יצא מרכבו והחל להכות באמצעות מוט ברזל ברכבו של הקורבן, ביד שלו ולאחר מכן - נמלט מהמקום.

בתוך כך, אתמול נפתחה חקירת אירוע שבו הותקף בלוד תושב ראשון לציון כבן 50 על-ידי שני חשודים. הרקע, לפי החשד, הוא תאונת דרכים בין הצדדים. לפי המשטרה, מצבו של הקורבן קל והחשודים נמלטו. כעת מתבצעות סריקות אחריהם.

תיעוד האירוע בלוד
תיעוד האירוע בלוד

זמן קצר לפני כן נעצר צעיר בן 29 לאחר שתקף, על-פי החשד, רוכב קורקינט שניגש לנהג רכב, תקף אותו באמצעות הקסדה ברחוב הבנים בבני ברק - ונמלט מהמקום. שוטרים שהגיעו למקום פתחו בסריקות ואיתרו את החשוד, בן 29 מבני ברק, והוא נעצר לחקירה הנהג, תושב ירושלים בן 20, לא נזקק לטיפול רפואי.