המשפט יחל בעוד כשבועיים: נסגר התיק האחרון נגד שי אביטל

מאז שהוסגר ניסתה הפרקליטות לעבות את כתב האישום המקורי שהוגש לצורך הסגרתו מהולנד, אך למרות עשרות התלונות שהוגשו נגדו - אביטל יועמד לדין בגין שני מעשים מגונים בלבד

זמן צפייה: 00:23

תיק החקירה האחרון נגד סוכן הדוגמנויות שי אביטל נסגר היום (ראשון), ומשפטו הוקדם ויחל בעוד כשבועיים. נגד אביטל הוגש כתוב אישום בגין שני מעשים מגונים בנשים, ובחודש ינואר הוסגר מהולנד לישראל בגין המקרים.

נגד אביטל הוגשו עשרות תלונות בגין עבירות מין, והוא עזב את ישראל טרם החלה החקירה נגדו. כעבור שנה נעצר בהולנד, ולאחר שהוסגר המשיך להיחקר על אודות מקרים נוספים של הטרדה מינית, שלא הופיעו בכתב האישום המקורי שהוגש. הפרקליטות ניסתה לעבות את סעיפי האישומים ולהוסיף מקרים של מתלוננות נוספות, אך עם זאת, לבסוף סגרה כאמור את תיק החקירה האחרון.

שי אביטל על המטוס בדרכו לישראל
שי אביטל על המטוס בדרכו לישראל, בינואר

מטעם עורך דינו של אביטל, ששי גז, נמסר כי "כמו שאמרתי, כל התיקים נסגרו. כל מה שסיפרו על 30 תיקים – כולם נסגרו, ונשארו רק שני תיקים. גם עליהם נתגבר בבית המשפט. בסופו של דבר התיק יסתיים בזיכוי מוחלט".

לצורך הסגרתו של אביטל, שנעצר בהולנד בחודש אוגוסט בשנה שעברה, כללה הפרקליטות בבקשת ההסגרה שני מעשים מגונים בלבד. כאשר חזר אביטל לישראל נפתחה נגדו חקירה בעקבות אחת מהתלונות שהוגשו נגדו, אך כעת היא הסתיימה.