רימון רסס הושלך לביתו של אלי טביב; אין נפגעים, נגרם נזק

אלמונים השליכו בלילה רימון רסס הושלך לביתו של איש העסקים אלי טביב בכפר שמריהו - שבו התגורר עד לאחרונה. לא דווח על נפגעים, אך נזק נגרם למבנה. המשטרה פתחה בחקירה, הרקע פלילי

זמן צפייה: 02:43

רימון רסס הושלך בלילה (בין שלישי לרביעי) לעבר ביתו של איש העסקים אלי טביב בכפר שמריהו - שעד לאחרונה התגורר בו. במשטרה אמרו כי באירוע לא דווח על נפגעים, אך נזק נגרם למבנה. למקום הוזעקו כוחות משטרה שאספו ממצאים וראיות ופתחו בחקירת האירוע. הרקע פלילי.

זו לא הפעם הראשונה שטביב, לשעבר בעלי קבוצות הכדורגל בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב והפועל כפר סבא, נופל קורבן לאירועים פליליים: במרץ האחרון נזרק חזיז לביתו,  וב-2021 הושלך רימון הלם למקום מגוריו. טביב לא שהה אז בבית, אך משפחתו נחרדה מהפיצוץ . שלוש שנים קודם לכן, ב-2017, הונח חפץ חשוד סמוך לביתו.

אלי טביב
אלי טביב | צילום: חדשות 13

ביולי 2015 הוגש כתב אישום נגד דימיטרי רובינסקי, וכן נגד שותפיו למעשה שירן דהרי (28) וישראל חיים (24), בגין ניסיון לרצוח את טביב - וב-2017 נגזרו עליהם שתי שנות מאסר. באפריל האחרון גזר בית המשפט שנתיים מאסר בפועל על חיים ודהרי. ישראל חיים הורשע גם במתן אמצעים לביצוע פשע, שיבוש מהלכי משפט והתפרצות למקום מגורים בכוונה לבצע גניבה.