עוד ירי תועה שנגמר בנס: קליע שנורה מקלנסווה פגע בבית בשרון

תושבי המושב ינוב שבמועצה האזורית לב השרון דיווחו כבר כמה פעמים על קולות ירי שמגיעים מכיוון קלנסווה, ושלשום פגע כדור רובה 7.65 מ"מ בבית. ובתיעוד שהגיע לידי חדשות 13 ניתן לראות את החור שהותיר בגג הבית, טרם נעצר חשוד במעשה

קליע תועה שנורה מקלנסווה ופגע בבית ביישוב ינוב שבשרון

עוד ירי תועה שנגמר בנס: כדור רובה שנורה ביום רביעי השבוע מהעיר קלנסווה פגע בבית במושב ינוב שבמועצה האזורית לב השרון. בתמונות שהגיעו היום (ראשון) לידי חדשות 13 ניתן לראות את החור שהותיר הקליע בגג הבית, ואת הקליע שנחת בתוך הבית.

תושבי המושב ינוב דיווחו כבר כמה פעמים על קולות ירי שמגיעים מכיוון קלנסווה, ושלשום בסביבות השעה 20:00 בערב הסתיים אירוע כזה בנס, כשרק בזכות המזל לא נפגעו אנשים שישבו בתוך הבית. למקום הוזעקו אנשי המעבדה לזיהוי פלילי שזיהו את הקליע ככדור 7.65 מ"מ. טרם נעצר חשוד במעשה.

Whatsapp Image 2022 09 25 At 1
חור בגג בית ביישוב ינוב שבשרון כתוצאה מקליע תועה שנורה מקלנסווה

ביום שישי האחרון פגע קליע של רובה מסוג M16 שנורה מהעיר רהט ברכב של חבר קיבוץ משמר הנגב. לא היו נפגעים, אך נגרם נזק לרכב. מאיר, בעל הרכב, סיפר לחדשות 13: "בסביבות תשע וחצי הייתה חתונה ברהט, שמענו המון יריות. בבוקר קמתי לשטוף את האוטו ופתאום אני רואה חור באוטו וראיתי את הקליע". מאיר סיפר שהגיש תלונה במשטרה, ואמר "את האוטו אפשר לתקן אבל תאר לך שזה היה פוגע בנו, זה מפחיד, נורא מפחיד".

בתחילת החודש חדר קליע תועה לבית בהתנחלות כוכב יעקב שבבנימין, הסמוכה לכפר עקב בגזרת רמאללה, בפעם השנייה תוך שבוע. הקליע חדר לחדרו של אחד הילדים, שהיה בפנימיה ולמרבה המזל לא היה בחדרו. אימו של הילד, שנכנסה לחדר בשעות הערב על מנת לסדר אותו, ראתה אבק על השידה, וכשהרימה את הראש ראתה חור בתקרה - כאשר על המיטה נמצא הקליע.