מיכאל נורה למוות ע"י שוטרים בנתניה; אמו: "הוא לא תקף"

בן ה-34 נורה לאחר ששוטרים וצוותי מד"א שהגיעו לזירה בה לכאורה תקף את אמו הרגישו לדבריהם "סיכון ממשי" כשרץ לעברם עם סכין, אלא שאמו של מיכאל טוענת כי הוא כלל לא הייתה תקיפה. "היה ניתן למנוע את המוות של הבן שלי"

זירת הירי בנתניה

מיכאל חסן בן ה-34, מתמודד נפש, נורה למוות על ידי שוטרים הלילה (שבת), לאחר שכוחות משטרה וצוותי מד"א שהגיעו לזירה בה לכאורה תקף את אמו הרגישו לדבריהם "סיכון ממשי" כשרץ לעברם עם סכין, אלא שאמו של מיכאל טוענת כי הוא כלל לא הייתה תקיפה. "הוא לא תקף אותי ולא דקר אותי. אני לא הזמנתי בכלל משטרה. הירי לפלג גוף עליון לא מוצדק. היה ניתן למנוע את המוות של הבן שלי". המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בבדיקת האירוע.

גם השכנים שהיו עדים לאירוע סיפרו לחדשות 13 כי הרקע לאירוע היה שמיכאל לא רצה שחובשים יטפלו באמו. לאחר שהוא רץ לעברם ולעבר חובשי מד"א כשהוא אוחז בסכין - השוטרים שהוזעקו למקום וירו בו למוות.

ניידת משטרה
ניידת משטרה. אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

מוקדם יותר היום המשטרה דיווחה חסן נורה למוות על-ידי כי כוח משטרה שהגיע לזירה בה לכאורה תקף את אמו באמצעות סכין וניפץ שמשות ברחוב. לדברי המשטרה, הוא רץ אל עבר צוותי ההצלה שהגיעו לזירה עם סכינים שלופות וניסו לנטרלו באמצעות טייזר, אלא שמיכאל המשיך לרוץ לעבר הצוותים "תוך סיכון ממשי ומיידי לחייהם" ועל כן נאלצו השוטרים לבצע ירי לעברו.

על-פי גורמי רפואה, נקבע מותו במקום וגופתו תועבר אל המכון לרפואה משפטית. אין נפגעים מקרב צוותי ההצלה.