"דקר פעמים רבות, למרות תחנוני בנו": תושב חיפה מואשם ברצח אשתו

אשר בוחבוט בן ה-49 מואשם שרצח את אשתו רחל בדירתם בעיר, וזאת לעיני בנו הקטין אותו גם פצע. מפרטי כתב האישום עולה כי בוחבוט האמין שאשתו בוגדת בו, והחליט לרצוח אותה במהלך וויכוח שהחל ביניהם

גבר באזיקים (אילוסטרציה)
גבר באזיקים (אילוסטרציה) | צילום: שאטרסטוק

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד אשר בוחבוט, תושב חיפה בן 49, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו רחל בוחבוט בחודש שעבר בדירתם בעיר, ולאחר שפצע את בנו אשר ניסה למנוע את הרצח. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפי כתב האישום, אשר ורחל היו נשואים והורים לשלושה ילדים קטינים. נכתב כי "היחסים ביניהם היו מתוחים ומעורערים, והנאשם חשד, ללא בסיס, כי המנוחה אינה נאמנה לו". ב-27 בדצמבר, בוקר האירוע, דרש הנאשם מאשתו לתת לו את מכשיר הטלפון שלה. המנוחה נעתרה לדרישת הנאשם ומסרה לידיו את המכשיר, וזה העביר את כלל המכשירים של כל בני הבית לידי מכר מבית הכנסת בו התפללו.

הנאשם חשד שהמנוחה מחביאה טלפון נוסף, והחל ביניהם וויכוח, במהלכו החליט לפגוע באשתו. בוחבוט ניגש למטבח, נטל סכין וחזר לסלון שם עמדה המנוחה יחד עם בנה. כשהבחין הילד בסכין, הוא צעק לעבר אביו "אבא לא, אבא לא", אך הנאשם התקרב לרחל, ודקר אותה בחזה.

.אזיקים - אילוסטרציה
אזיקים - אילוסטרציה | צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הנאשם התכופף ודקר את המנוחה פעמים רבות למרות תחנוניו של בנו, שצעק וניסה לתפוס את הסכין בידו כדי למנוע את המשך האירוע. הנאשם המשיך ודקר את אשתו פעמים רבות בחפץ אחר, ואף בעט בה כאשר התבוססה בדמה. בנם יצא מהדירה כדי להזעיק עזרה. באותה העת שהו עוד שני ילדיהם הקטינים בחדר השינה שלהם.