קשישה סיעודית הוכתה ונכלאה במחסן: "את הכלב לא הייתי שם פה"

מרים בת ה-83, הסובלת מאלצהיימר, אותרה על ידי שכניה כשהיא כלואה במחסן הבניין בו היא מתגוררת בתל אביב. המשטרה שגיעה לזירה זיהתה על גופה של מרים סימני אלימות והמטפלת שלה, עובדת זרה מאוזבקיסטן, נעצרה בחשד תקיפתה וכליאתה: "איך אפשר להכניס אותה למקלט וללכת לשלוש-ארבע שעות?"

זמן צפייה: 01:54

מרים בת ה-83, קשישה סיעודית הסובלת מאלצהיימר, אותרה בסוף השבוע על ידי שכניה כשהיא נעולה במחסן בבניין בו היא מתגוררת בתל אביב. כוחות משטרה שהגיעו למקום גילו על גופה סימני אלימות ועצרו את המטפלת שלה, עובדת זרה בת 37 מאוזבקיסטן.

שלמה בכר, שכנה של מרים שמכיר אותה מזה 30 שנה, הוא הוא זה שמצא אותה במחסן עם ראשה לכיוון הקיר: "גם את הכלב שלי לא הייתי שם פה. אומרים אל תשליכני לעת זקנה - אז אומרים".

שלמה בכר לצד המחסן בו נמצאה מרים
שלמה בכר לצד המחסן בו נמצאה מרים

המקלט בו הוחזקה מרים
המקלט בו הוחזקה מרים

משיח, בעלה של מרים שנכלאה לכאורה על ידי המטפלת שלה, סיפר לחדשות 13: "כואב לי שעושים לאישה מסכנה דבר כזה. על אחת כמה וכמה שזאת אשתי. איך מסוגלים? אנשים עוזרים אחד לשני. איך אפשר להכניס אותה למקלט וללכת לשלוש-ארבע שעות? מה היא לא צועקת? לא מדברת? לא כלום?".

המטפלת כאמור נעצרה ונלקחה לחקירה בחשד לתקיפה וכליאה של הקשישה. בית משפט השלום האריך את מעצרה של החשודה עד ליום רביעי הקרוב.